millä ohjelmalla peli pitäis kopoioida, että kopoi toimis. koitin polttaa nero 7:lla ja pelin koko oli 13mb ja sisälsi vain pienen videopätkän. peli on forza mototrsport ja asema plextor 716-dvd-rw
ps2 pelin kopiointi ainakin onnistuu millä tahansa polttosoftalla, suora kopio vaan pelistä, luulis toimivan Xbox peleillä samalla tavalla.
ite luin jostain että xbox pyörittää niitä vastakkaiseen suuntaan kuin esim. ps2 tai PC, minkä takia sitä ei sitten pysty suoraan polttamaan
Mihin kysymykseeni mä muka vastasin? Eiköhän se ollut teac-fani jolla tässä se ongelma oli eikä mulla, enkä mä tsoin oo kysyny mitään tohon liittyvää vai olenko? Jos meinaat tota loppua niin oletko koskaan kuullut sellasesta ku sivulause? Joo mutta tosiaan se peli pitäis ensin siirtää xboxiin ja sieltä tietokoneeseen niinku tuolla http://www.tdubel.com/artikkelit/xboxpelivarm.html sanotaan
"Sivulauseesi": "Päälauseesi, joka sisälsikin jo vastauksen "sivulauseeseesi": Mutta tosiaankin. Sain ensin kyssäriisi vääränlaisen kuvan ja siksi vastasin tolleen tökerösti. Vähän simoissa viel..