1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

xbox mod kysymyksiä

Viestiketju Alkuperäinen Xbox -osiossa. Ketjun avasi Rasse79 14.12.2004.

  1. Rasse79

    Rasse79 Member

    Liittynyt:
    05.03.2004
    Viestejä:
    57
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    joten ostin ton crystalin ja siihen duox2 chipin, millä avaimella saa xboxin auki?kuinka monta "ruuvia" sieltä pitää irrottaa?(näen vaan 2), onko väliä kummasta päästä poistaa ne 2 pinniä?
     
  2.  
  3. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Pohjasta löytyy KUUSI (6) TORXIA kooltaan 20. Koneen sisäpuolella tarvitset TORXIA kooltaan 10.

    Mutta taitaisin sinuna jättää väliin tuonkin homman.
     
  4. LaLLi80

    LaLLi80 Senior member

    Liittynyt:
    23.11.2003
    Viestejä:
    5,010
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
  5. Rasse79

    Rasse79 Member

    Liittynyt:
    05.03.2004
    Viestejä:
    57
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    joo ymmärrän että shadown olet joku guru näissä hommissa , mutta ehkä joku haluaa modata laitteensa itse ettei tarvii sulle sitä kiikuttaa....
    kiitos vastauksestasi lalli80!
     
  6. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Niin en tarkoittanut viestilläni, että se pitäisi minulle tuoda nimen omaan.
    Tarkoitin viitaten aiempaan viestiisi, etä jos kysyt "onko sama kummasta päästä poistan ne kaksi pinniä?", että olisiko ehkä parempi jonkun muun tehdä se modaus?

    Kun kaikki ihmiset ottaa aina herneen nenäänsä jos joku sanoo ihan suoraan kantansa asiaan.

    Kuitenkin viestilläni loppujen lopuksi yritän välttää mahdollista koneen rikkoutumisen. En väitä että näin kävisi nyt, mutta joskus vaan eri foorumeilla vastaan tulevista viesteistä saa sellaisen olon, että seuraava viesti on tyyliin: mitä mä nyt teen kun tää ei toimi?
     
  7. Rasse79

    Rasse79 Member

    Liittynyt:
    05.03.2004
    Viestejä:
    57
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    no joo ymmärrän kyllä kantasi, mutta kun mod piiri on jo kädessä niin ei sitä roskiinkaan kannata heittää joten pakkohan se boxi on modata, mutta täytyy sanoa että ne asennuskuvat on kyllä todella surkeita ja liian "yksinkertaisesti" tehty mitä nyt netistä löysin, eikö kenelläkään ole parempaa "ohjetta", mistä löytyisi tekstiäkin vähän enemmän?
    ehkäpä sulla shadown löytyisi?
    vai luetko ne ammattisalaisuuksiin? :)
     
  8. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    En tiedä mitä tarkoitat teksteillä saatika kuvilla mitä olet löytänyt. Toisekseen en kyllä ymmärrä mitä ihme sepustuksia sen asentamiseen tarvitan, jos kuvassa on punaisella täplällä merkitty kohta tyyliin "juota tähän johdon toinen pää ja toinen tähän" niin miten sen voisi helpommin selvittää?

    Toinen ja ainoa keino olisi sitten tulla henk.kohtasesti selvittää juotoskohdat ja ehkä tehdä koko työ itse?

    Mutta joka tapauksessa modpiirin sivuilta löytyy ainakin kaikkiin modeihin asennuskuvat mitä he myyvät.

    Itse käytän ainakin niitä, että ei siinä sen enempiä salaisuuksia ole.
     
    Viimeksi muokattu: 14.12.2004
  9. make200

    make200 Regular member

    Liittynyt:
    26.11.2001
    Viestejä:
    258
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    eikös se ole niin että kuva kertoo enemmän kun tuhat sanaa?

    pitäskö siihen ohjeeseen lisätä että muista kuoria johdon päät ennenku tinaat ja muista tinatessa käyttää tinaa?

    no joo ei ole tarkoitus v.tuilla
    mutta en oikein keksi miten tuota pitäs selittää ku kuvassa näkyy asennus paikat
     
  10. jankro

    jankro Member

    Liittynyt:
    25.09.2004
    Viestejä:
    28
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen tasan yhden Xboxin modannut, tosin elektroniikkakokemusta on parinkymmenen vuoden ajalta, ja uskon että jos noista asennuskuvista ei homma selviä, niin on todella paras jättää se jonkun osaavan tehtäväksi. Sillä jos et osaa, niin voit pilata boxin n. kahdessa sekunnissa.
    Lisäksi jos on kokemusta juottelusta, omaa myös oikeanlaiset työkalut siihen. Ei siihen riitä että ostaa kolvin kaupasta ja lukee ohjeet "kuinka juotan".
    Tämä ei nyt ole kettuilua, vaan ihan kantapään kautta opittua vuosien saatossa ;-)
    Yrittää toki saa aina, mutta...

    jankro
     
  11. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Juu olen nähnyt itse useita, jotka varmaan on lukeneet ohjeet "kuinka juotan" ja tuloksena koneen hajoaminen.

    Tässä on just vasemmalla vieressäni tälläinen tapaus. Ja laite on myöskin xboxi ja piirinä DuoX2.
     
    Viimeksi muokattu: 15.12.2004
  12. Rasse79

    Rasse79 Member

    Liittynyt:
    05.03.2004
    Viestejä:
    57
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    kiitos v..tuiluistanne...
    olen kyllä joskus teininä modannut 1 pleikkarin eikä se nyt niin vaikeaa ollut, mutta siinä oli ihan idiootti varmat ohjeet, mutta kyllä se siitä, täytyypä aloittaa tossa joku päivä kun on ylimääräistä aikaa. kiitos kaikille järkevän vastauksen antaneille... :)
     
  13. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Niin järkevistä ja järkevistä.
    Kuten aiemmin sanoin, parempia ohjeita ei voisi olla.
    Jos et osaa tai saa selvää ohjeista niin jättäisin itse asentamisen sikseen.
     
  14. Rasse79

    Rasse79 Member

    Liittynyt:
    05.03.2004
    Viestejä:
    57
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    oikeassa olit (shadown) ....ei se mitään helppoa ollut ja en saanutkaan chippiä kunnolla toimimaan(luultavasti kylmäjuotoksia), joten otin sen pois kunnes saan paremmat vehkeet(tai jonkun osaavamman henkilön sen tekemään..lol)
     
  15. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Niin se vaan on, että jos ihan vuosien kokemuksella jotain selvittää niin vittuiluksiahan se pistetään samantien.
    Osaan kyllä jo "rutiinilla" erottaa kirjoituksen josta ei välttämäti hyvää seuraa.
     

Jaa tämä sivu