1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

xbox media centeri ongelma..

Viestiketju Alkuperäinen Xbox -osiossa. Ketjun avasi tikuta 15.01.2005.

  1. tikuta

    tikuta Member

    Liittynyt:
    05.01.2005
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    asensin juuri xbmc-2004-11-15 ja nyt kun käynnistän sen valikot ovat tyhjiä ja mitään ei lue missään. mikä on ongelma?
     
  2.  
  3. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Mistä hankit tuon?
     
  4. tikuta

    tikuta Member

    Liittynyt:
    05.01.2005
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Imin sen joltain käyttäjältä, kun netistä ei löytynyt kunnon paketteja. kyllä siinä näytti olevan kaikki tiedostot ainakin nopeasti katsottuna.
     
  5. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Mitä tarkoitat että "näytti olevan".
    Mistä niin päättelet?

    Lisäksi tuo/nuo xbox softat kandee xbinin kautta imutella.
     
  6. angelmoon

    angelmoon Regular member

    Liittynyt:
    16.09.2003
    Viestejä:
    207
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    nii... käsittääkseni xbmc tarvitsee sen .xbe tiedoston toimiakseen/käynnistyäksee? olen xbmc:n sivuilta imuttanut versiot 1 ja 1.1, mutta kummassakaan paketissa ei ollut mukana tuota .xbe tiedostoa. Mistä kyseisen tiedoston saa?
     
  7. dumdidum

    dumdidum Member

    Liittynyt:
    15.01.2003
    Viestejä:
    80
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kannattaa mennä ircciin kattelee tonne xbinsin kanavalle efnettii.
     
  8. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Et löydä valmistajan sivuilta kuin lähdekoodin, jolla et tee mitään.

    Mutta kuten sanottu. Hae IRCin kautta xbins@elfnet
     
  9. angelmoon

    angelmoon Regular member

    Liittynyt:
    16.09.2003
    Viestejä:
    207
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    juu... nyt on xbmc. näyttäs muuten toimivan mutta tekstitys ei näy xvid leffassa.leffa ja tekstitys ovat levyn juuressa leffa.avi ja leffa.srt muodossa, niiku ohjeista olen lukenut, mutta tekstiä ei näy, leffa ja ääni näkyy ja kuuluu moitteettomasti. leffan aikana tekstin voi käsittääkseni laittaa päälle ja pois, subtitles: enabled/disabled, mutta tuloksetta. mistä touhu kiikastaa. xbmc: xbmc-2005-01-02.
     
  10. PotilasX

    PotilasX Guest

    Eipä tuon leffan välttämättä juuressa tarvitse olla, hakemisto käy yhtä hyvin. Tarkista nyt vielä, että subtitles on se enabled ja että leffan nimi ja tekstitystiedosto on pilkulleen nimetty saman nimisiksi (avi ja srt päätettä lukuunottamatta).
     
  11. angelmoon

    angelmoon Regular member

    Liittynyt:
    16.09.2003
    Viestejä:
    207
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    juu leffa nimi ja tekstien nimi täsmälleen samat. en tietä onko tuo xbmc paketti jotenkin vajaa kun .srt tekstit eivät näkyneet, mutta .sub tekstit taas näkyivät, mutta äät ja ööt oli korvattu jollain ihme kiekuroilla. ajattelin kokeilla tuota uudempaa versiota "xbmc-2005-02-01", vai onko tuo uusin versio? ja täytyy noihin vobsubeihin vielä perehtyä kun nekään ei näyttänyt näkyvän :(
     
  12. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Tuo on uusin tosiaan.

    Joka tapauksessa itse tullut siihen tulokseen,e ttä tuo XBMC on monelta osin paska.
    Jos se toimisi edes kuten sen pitäisi niin se olisi OK. Mutta jos yhden DVD-leffan toistaminen on niin vaikeaa kuin mitä se on, on tuo mielestä todella huonosti tehty.
     
  13. angelmoon

    angelmoon Regular member

    Liittynyt:
    16.09.2003
    Viestejä:
    207
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    juu päivitin xbmc:n tuohon uudempaan versioon ja nyt näyttäis et kaik toimii niikuin pitää. paitsi tuohon vobsub tekstitykseen haluaisin tarkennusta. olen rippailut leffoja ja ottanut niistä vobsub tekstit (ohjelma gordian knot) kovolle, testitiedostoja tulee kaksi, .idx ja .sub, (käsittääkseni nämä ovat vobsub tekstit)olen polttanut nämä tiedostot levylle saman nimisinä kuin leffa, mutta tekstit ei näy xbmc:ssä. elokuvaa katsoessa kun painaa menua ja sieltä tekstin valintaa nii xbmc:n kyllä ilmottaa että, tekstitys 1 ja tekstitys 2, mutta valikoin kumman tahansa niin tekstiä ei näy. tekstit toimivat hienosti koneella jos on vobsub ohjelma asennettuna. onko vobsub tekstejä olemmassa useampaa laatua, vai?
    Nii Shadown, mihin ohjelmaan olet sitten tykästynyt xboxiin divx/xvid leffojen katseluun?
     
    Viimeksi muokattu: 13.02.2005
  14. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Itse asiassa en ole tykästynyt mihinkään.
    Tuo XBMC on kait se "parhain". Tosin joskus muinoin käyttelin XBMP, jonka kanssa mulla ei muunnoin esiintynyt moisia ongelmia. Tosin se on melko vanha jo.

    DVD-Elokuvat kannattaa kuitenkin DVDX2-ohjelmalla katsoa. Se on siihen hommaan uskomattoman hyvä. Kun viellä ottaa huomioon, että sama ohjelma on todella vanha ja tehty ihan alkuaikoina.
     
  15. Hoijari

    Hoijari Regular member

    Liittynyt:
    14.01.2005
    Viestejä:
    103
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olis kannattanut lataa jostain kunnollisilta sivuilta eikä mistään toiselta tyypiltä.
     
  16. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Jos puhut mulle, on "syytöksesi" täyttä sontaa.

    Itse imutan kaikki softat Efnetistä, enkä kaverilta.
     
  17. angelmoon

    angelmoon Regular member

    Liittynyt:
    16.09.2003
    Viestejä:
    207
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    juu Tege... ketä syyttelet? sieltä ohjelmat hommattu mistä niitä suositellaan hankkimaan :)
     

Jaa tämä sivu