joo elikkä xbox 360 sen kalliiimman paketin kanssa pitäis tulla kuukausi kokeiluaikaa mutta ku ei toimi tosin vaikuttaako jos olen tehnyt tilin tietokoneen kautta elikkäs siis mitenkä ton kokeilu jakson saa aktivoitua
Moro, Tarvisin teidän apua. Xbox live ei suostu pelittämään. Kone ilmoittaa että IP Address Failed. Luulin että palomuuri blockaa ton, mutta otin hetkellsiesti palomuurin pois päältäkin, mutta vieläkin failed. Xbox on siis kytketty Zyxel 600-sarjan ADSL-modeemiin, jossa konekin on kiinni. Laitoin tällaiset asetukset Xboxiin: IP Address: 192.168.1.34 (kone on sama, mutta .33) Subnet mask: 255.255.255.0 Gateway: 192.168.1.1 Ei vaan toimi. Miksi ei? Ehdotuksia? Tää olis aika tärkeä nyt saada toimimaan.
Pitää kokeilla. Kiitoksia erittäin paljon jos tämä nyt toimii. Jos ei toimi ni kiitän silti. Erittäin hieno homma.
Tietokoneessa olikin asetuksena, että hakee IP:n ja nää muut automaattisesti. Koitin määrittää ne koneelle käsin mutta ei toimi netti sen jälkeen. Eli pakko pitää automaattisena toi. Mitä Xboxiin pitää laittaa että se alkais pelittää? Automatic koitin mutta ei toiminu. Ei edes palomuuri pois kytkettynä. Mulla siis Zyxel 600 sarjan modeemi.
Jos pelkästään livetoimintoa haluat boxin kautta niin eikös sen pitäisi pelata ihan auto ip:llä. Tuo minkä ohjeena kirjoitin oli väärinkäsitys. Sillä saa yhteyden omalta koneelta boxiin. Jos kytket boxin modeemiin ja haluat nettiin ei tietokoneella ole mitään tekemistä asian kanssa. Vaikka ottaisit koko PC piuhan irti. Ja voi ollakkin ettei boxi toimi netissä ilman että se hakisi ip:n automaattisesti jos modeemin kautta menee. EDIT: Niin ja varmaankin pitää olla NAT käytössä. Ja kun olet kytkenyt modeemin boxiin käytä modeemista virrat pois nin se hakee tarvittavat ip:t http://www.xbox.com/fi-FI/support/xbox/connect/faq/default.htm
Osaako kukaan sanoa että mistä johtuu kun mulla live pätkii? Live on ollut käytössä vasta muutaman päivän, ekana päivänä ei mitään vikaa, siitä lähtien se on toiminu aina 1-10 minuuttia ja sit pätkäisee. Onko kellään muulla vastaavaa ongelmaa? Kone ei varsinaisesti herjaa mitään, se vaan katkee ilman varoitusta, yhteyden saa kyllä heti takaisin kun yhdistää uudelleen. Neuvoja?
Onko tietokoneen kanssa ongelmia tuon verkkoyhteyden kanssa? Kun yhteys Liveen katkeaa niin meneekö ADSL-modeemin ADSL-valo pimeäksi (olettaen siis että Xbox 360 on suoraan ADSL-modeemissa kiinni)?