Xbox hd ongelma

Viestiketju Xbox 360 -osiossa. Ketjun avasi Mackinen 03.10.2011.

1. Mackinen

Mackinen Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Elikkäs semmosta kysyn kun itsellä on Xbox 360 slim versio ja siinähän on se hdmi piuhan paikka mutta teeveessä on hdmi paikka rikki eli toimiiko http://www.expert.fi/Tuotteet/Kuva/...ats---Universal-Component-Cable-(X360,PS2,PS3 tuo piuha paketti niin että sen pystyy laittamaan HD kuvaksi? eli säätämään xboxin hdmi asetuksia kun ei pysty säätämään niitä kun on kiinni tuo composiitti piuha mikä tuli mukana(3 piuhan paketti).

2.  
  3. rick79

rick79 Senior member

Kiitokset:
    547
    Pisteet:
    193
    kyllähän tuon pitäisi toimia. ja sun töllöstä löytyy tuo komponenttiliitäntä? voit laittaa vaikka töllön merkin ja mallin tänne niin varmistuu. ja tosiaan komposiitilla et saa ku kuraa ja stereoääntä. oletko muuten selvittänyt mikä siinä hdmi-liittimessä on? jos ei iso vika niin sehän kannattaa laittaa kuntoon.

4. Mackinen

Mackinen Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Telvisiona toimii LG 32lc2d-sc 32" HD-ready. Eihän se hyvä tv ole mut jotai edes. Kyllä siellä on komponenteille kohdat ne 5 mitä pitääkin olla. Se vain epäilytti siinä kun lyö sen kiinni et pääsee säätämään sieltä sitä HDTV asetuksia ja muuta resoluutioo. Siitä hdmi liittimestä en tiiä ku ei vaan enää yhistä ja ei auta vaikka heiluttelee sitä. Se vaan lakkas näkymästä kokonaa :D

5. mcmopo

mcmopo Active member

Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    68
    Tuossa telkkarissä näyttäisi olevan pc-input (eli VGA-liitin). Suosittelen ostamaan kaapelin tuolle vga-liittimelle. Tosin jos haluat äänet kuulumaan telkkarista niin tarvitset adapteri jolla muutat RCA:t 3.5mm korvakuulokkeiden plugiksi.

Tietenkin homma riippuu telkkarista, mutta itse mitä olen testannut niin olen huomannut että joissain telkkareissa saa VGA:n kautta terävemmän kuvan kuin jopa HDMI-piuhalla.

6. Mackinen

Mackinen Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Äänen kanssa ei kyllä tule ongelmia mutta onko tuo mahollista saada se toimimaan paremmin kuin HDMI:llä ei kyllä uskoisi. Näyttääkö se sitten paremmalta kuin tuo componentti piuha?

7. rick79

rick79 Senior member

Kiitokset:
    547
    Pisteet:
    193
    itse kyllä panostaisin siihen hdmi-liittimen kautta kytkettyyn versioon. lähinnä sen helppouden takia (äänet samassa piuhassa), kaikilla on oma mielipiteensä mikä sitten näyttää paremmalta se sun pitää itse todeta. itse henk.koht. uskon että hdmi antaa sen tarkimman kuvan, mutta kuten sanoin, sun pitää itse katsoa mikä miellyttää sun omaa silmää.

Jaa tämä sivu