1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

xbox hajos modausksessa???

Viestiketju Alkuperäinen Xbox -osiossa. Ketjun avasi olekki 09.08.2004.

  1. olekki

    olekki Member

    Liittynyt:
    08.08.2004
    Viestejä:
    17
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tämä kymysys on vain guruille. Olen modannut muutamat xboxit nyt se tapahtui. Esimmäsistä kertaa homma kusi. Xbox ei lähde päälle vaan humisee pätkittäin kaksi kertaa ja vilkuttaa pari kertaa vihreää väriä ja sitten humisee tasaisesti ja vilkuttaa punaista ja ruskeaa väriä. Kuvaruutuun ei tule mitään. Kyseessä on 2002 vuoden xbox ALX2+ R3 piirillä. Jos on jotain mitä kannattaa kokeilla niin kertokaa. Olen esimerkiksi kuulut tällaista että scart kaapelin vaihtokin on auttanut.
     
  2.  
  3. olekki

    olekki Member

    Liittynyt:
    08.08.2004
    Viestejä:
    17
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    sama tapahtuu myös ilman kovalevyä ja cd-asemaa
     
  4. hjuw

    hjuw Guest

    Jos piiri on oikein asennettu, etkä murjonut emoa rikki asentaessasi, sekä xbox toimi ennen modausta, melko varmasti piirisi on rikki. On niitä kuulemma ennenkin rikkonaisia ollut liikkeellä.

    Tuo boxin käyttäytyminen on tuttua, sillä kertaa auttoi juotosten uudelleen juottaminen.
     
  5. bluewer

    bluewer Regular member

    Liittynyt:
    05.08.2004
    Viestejä:
    230
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse kun morasin oman suksipoksin niin käytin vain ja ainoastaan sellaista piiriä minkä sai vain laittaa paikalle... en kyll koskaan rupeaisi modaamaan juottamalla ku ne reijätkin oli millin luokkaa...
    noo siinä on vain sellaien että jos piiri pikkasenkin liikkuu ne harjaa tulee kuin windowssilla yleensä... mutta jos et saa kuntoon niin kannattaa pistää varaosina myyntiin... niistä voi saada melkein uuden hinnan verran takaisin ainakin jos on samsungin asema..
     
  6. nuudeli

    nuudeli Member

    Liittynyt:
    11.07.2003
    Viestejä:
    54
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Vatataan nyt vaikke en guru olekkaan ;)

    Itselläni kävi vastaavasti, mutta en enään muista kuinka ne valojen vilkkumiset meni.

    Sen onko boksi jo rikki saa selville juottamalla sen piirin irti ja katsomalla toimiiko se ilman modia. Katsot vain tarkaan että kaikki johdot emolla jää ehjiksi eikä missään väärässä kohdassa johdot yhdistä.

    Jos taasen boksi toimii niin uusi tinausyritys.

    Omat kolvaus taidot on ainakin aika heikot, mutta kärsivällisesti kun teki niin kyllä tuo onnistu, muttei kuitenkaan ensimmäisellä kertaa... oliskohan ollut neljäs kerta kun piiri toimi. Tinaimuri oli ihan ehdoton tuossa hommassa.
     
  7. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Niin asennuksessahan tossa on vikaa. Mut jos tuo juottaminen menee siihen, että joutuu tinaimuria käyttää, niin kannattaa jättää koko paska sikseen.
     
  8. ari65

    ari65 Guest

    itse ainakin onnistuin modaamaan xboxini,ihan ekalla kerralla ja juottamalla ensin itseni,sitten oli xboxin vuoro,tosin kolvi on vanha tuttu,piirinä oli gameloader xe2,harmaita hiuksia tuotti se ainoa harmaa johto,jonka reikä on todellakin olematon,verrattuna harmaan johdon paksuuteen,itse ostin piirin hevnetistä,ja voin suositella,neuvottelu kannattaa,en ole katunut päivääkään ostostani,kaikki imuroimani n30 peliä on kaikki toimineet moitteettomasti,ja mikä EUROJEN säästö
     
  9. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Niin eihän se pelien toimivuus olekkaan modin ansiota vaan siihen flashatun biossin ansiota. Näin ollen siis Hevnettiä ei voi kiittää kuin erittäin kalliista hinnasta. Ja toisekseen se piirin on todennäköisesti oikeasti ex-cuter 2.X
     
  10. ari65

    ari65 Guest

    joo kallis ja kallis,modi maksoi 31€,mistä saat halvemmalla,viisas pyytää,tyhmä maksaa
     
  11. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Niin en mä tosta kyllä enempiä maksaiskaan. Varmaan oli kaikenlisäksi poisto myynnissä, kun tuli noi satakertaa paremmat xenium sekä smartit tilalle, mutta eihän se mitään....
     
  12. ari65

    ari65 Guest

    joo tosiaan 100 kertaa paremmat,mitä väliä kunhan pelit toimii,muulla paskalla mitään väliä,kun muuhun tarkoitukseen on parempiakin vehkeitä
     
  13. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Niin eihän tässä ketään sun loistavaa hankintaa hauku. Vaan sitä, että samalla rahalla olis voinut saada paljon paremman modin.
     
  14. ari65

    ari65 Guest

    no perustele mitä parempaa olisin saanut,minun käyttötarpeen huomioon ottaen,eli mistä nyt jäin mielestäsi paitsi"paljon paremman"jos olisin mielestäsi ostanut sen ja sen modin
     
  15. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Niin en edelleenkään hauku hankintaa vaan sitä, että samalla rahalla olisi saanut paremmankin. Et ei siihen sen kummempia perusteluja varmaan tarvii. Eri asia olisitko sinä toisenlaisen piirin ominaisuuksia käyttänyt/tarvinnut on seikka sinänsä. Mutta edelleenkin samalla rahalla olisi enempikin saanut.
     
  16. towelie

    towelie Regular member

    Liittynyt:
    06.05.2003
    Viestejä:
    251
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    joo kyl määkin veikkaan et sun asennus on kussu. Mulla kävi pogopinneillä sama ja meni hermot kun piiri ei pysy kiinni. Silloin ku se ei oo kunnolla ei näy kuvaa ja se sammahtelee ja sit vilkuttaa niit valoi, mutta kun painaa piirin kunnolla kiinni niin johan pyörähtää xeniumin valikko päälle.
    BTW: kyseinen Xenium ice original(s) + XSN sports bundle pack myynnis täällä ja halvalla lähtee: http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=10620592
     
  17. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Juu nuo pogo hommelit ovat ihan hanurista. Ja joku viellä jaksaa selittää niiden puolesta.
     

Jaa tämä sivu