1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Xbox 360?

Viestiketju Xbox 360 -osiossa. Ketjun avasi juuppeli 31.10.2006.

  1. juuppeli

    juuppeli Guest

    Hei sanokaas mielipiteenne Xbox 360 konsolista?, ajattelin itse ostaa kyseisen konsolin. Ja suositelkaa jotain hyviä pelejä? :D

    Vastauksia kiitos :)
     
  2.  
  3. xXx

    xXx Regular member

    Liittynyt:
    24.01.2006
    Viestejä:
    989
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    xbox 360 ei varmasti ole huono ostos. tosin pleikkari fanaatikot voivat olla asiasta eri mieltä ? tästä aiheesta on keskusteltu aika paljon ja xbox 360 on hyvä ostos hintansa puolesta. peleistä en osaa sanoa mitään koska en tiedä millaisia pelejä pelaat ? mutta katso vaikka täältä http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/default.php?cPath=185_187 ja kun löydät mieleisesi pelin, niin kirjoita googleen > peliarvostelut ) sieltä löytyy peleistä arvosteluja.
     
  4. Pume

    Pume Regular member

    Liittynyt:
    20.10.2004
    Viestejä:
    297
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hyvä vehje on ja olen ollut tyytyväinen. Kaikki pelit eivät välttämättä ole vielä sitä ns. next generationia, eli eivät eroa oikeastaan mitenkään vanhan Xboxin peleistä...no ehkä "hieman" hienompi grafiikka on, mutta muuten ei mitään ihmeellistä ole. Sitten taas ne pelit, joissa next generation näkyy, se kanssa näkyy kunnolla. Eli on karkkiherkkuja grafiikassa luvassa ja tulevaisuudessa varmaan enemmänkin...

    ----
    edit: niitä hyviä pelejä ainakin minun mielestäni ovat NHL2007, Elder Scrolls : Oblivion, Splinter Cell : Double agent, Dead Rising jne... Eipä ole oikeastaan vielä todella huonoa peliä kohdalleni osunutkaan. Loistava peli on myös arcadesta saatava biljardi!
     
    Viimeksi muokattu: 01.11.2006
  5. finck

    finck Regular member

    Liittynyt:
    10.12.2004
    Viestejä:
    218
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse Heinäkuussa hommasin ja täytyy myöntää että vielä aika vähän tullut pelattua, oikeastaan johtuen jo mainitusta "seuraavan sukupolven"-pelien puutteesta. Mutta valoisalta näyttää tulevaisuus ja juuri saatiin hyvä päivityskin koneeseen.
     

Jaa tämä sivu