Hei, Yritin etsiä listaa, jossa olisi polttavat asemat, joilla on mahdollista saada toimimaan xbox 360 varmuuskopiot? Kertoisitteko omista asemista, millaisia käytätte? Lisäyksenä vielä, että jos olisi ulkoinen asema niin olisi plussaa, koska itse omistan vain kannettavia. Toisaalta saahan mistä tahansa asemasta ulkoisen tekemällä. Kiitos.
mun mielestä valmiita polttavia xboxsin levyasemia ei ole. konsolin dvd-asemaan vaihdetaan flashaamalla uusi firmware, joka tukee poltettuja levyjä. vie konsolis modattavaksi (esim: http://modpiiri.com/?sivu=asennuspalvelu ) jos haluat varmaa ja toimivaa jälkeä. lisäksi modpiiri.com antaa 6kk takuun modaamiselle.
Lähinnä tarkoitin tässä polttavaa asemaa, joka tuottaa käyttökelpoista laatua modatulle XBOX asemalle. Itselläni oli ennestään kolme polttavaa asemaa, joista yksikään ei suostunut polttamaan toimivaa DVD+R DL levyä XBOX 360:lle. On sen verran simppeli homma tuo flashaaminen, että itsekin sen osaa tehdä jos vain tarvittavat kaapelit ja laitteet löytyvät. Itse juuri päivitin iXtreme 1.51:een ja kaikki varmuuskopiot toimivat, jotka ovat poltettu uudella polttavalla asemalla (Pioneer).