Elikkäs olen lukenut kaikki mahdolliset foorumit kyseisestä aiheesta, mutta tuntuvat olevan pari vuotta vanhoja (Windows 7:lle ei löydy) eivät oikeen aukea minulle. Eli koneessa kiinni Saunalahden 7megainen mokkula. Xbox360 kytketty nettipiuhalla läppäriin. Jotain pitäisi ilmeisesti koodata jakamiskeskuksesta(?) Olisin hyvin kiitollinen, jos joku osaisi vääntää rautalangasta.
Itse yritin myös samaa. Windows 7 käyttiksenä, jaot päälle ja yritystä saaha netti jakoon xbox 360:lle. Ei onnistunut, joten lopulta hommasin Teknisiltä Webee reitittimen, siihen saunalahden E1820 mokkula kiinni, firmware päivitys Webeelle ja asetukset kuntoon. Niin johan alkoi netti pelaamaan xbox 360:llä. Elikkä saunalahden nopsalla pelaa kohtuu hyvin, latausnopeus mitattu 1 mbps - 5 mbps välillä, joskus vaan vähän xboxilla netti pätkäsee. Suosittelen saunalahden nopsaa ainakin niille, jotka omistaa xbox 360 ja 1 mbps kiinteän laajakaistan. Sillä kyllä tämä on parempi ja varmasti halvemp 13,9€ / kk.
Itse tein tähän tapaan. Ohjauspaneeli -> verkko- ja jakamiskeskus -> muuta sovittimen asetuksia (ikkunan sivupalkista) -> oikea klikkaus yhteyden päällä (minulla 1.3G(saunalahti)) -> jakaminen-välilehti -> ruksi kohtaan "salli muiden verkon käyttäjien muodostaa yhteys internetiin tämän tietokoneen kautta" -> ok. Minulla ainakin tuli ilmoitus siitä että muutokset tulevat voimaan kun seuraavan kerran teen valinnan tjsp. Seuraavan kerran kun tein yhteyden xboxilla, niin palomuuri (comodo) kysyi lupaa yhteydelle. on toiminut siitä lähtien kun on ollut konsoli. Yritin kerran nettipelaamista, mutta katkaisi yhteyden jonkin ajan päästä. Kaikki muu kyllä toimii livessä.