xbox 360 media sharing ongelma

Viestiketju Xbox 360 -osiossa. Ketjun avasi vonventti 07.03.2011.

1. vonventti

vonventti Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tämmöinen ongelma olis kun kone ei suostu löytämään extender laitetta windows media centerissä vaikka xbox 360 slim löytää wifin ja on yhdistetty siihen (xbox live toimii). Pöytäkoneeni taas on johdolla kiinni tohon modeemiin, eli ei käytä samaa verkkoa(kö)?. Mitenköhän pitäis menetellä että saisin streamattua kamaa koneelta tolle boxille wifinä? Oon aika amatööri tässä asiassa, siksi ehkä tyhmä kysymys :)
    Kiitos!

2.  
  3. marssi

marssi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Sama homma täällä! Netti toimii molemmissa mutta kun pitäisi saada kuunnella musiikkia samalla ku hakkaa codia :). Kaks tuntia oon tässä nyt koittanu räplätä modeemia ja ja ip-osoitteita tuloksetta. Oma ongelma johtuu luultavasti siitä että yhteys on sillatussa tilassa. Langaton moodeemiboksi oli näin alunperin, enkä osaa sitä muuttaa(yritin kyllä mutta ei toiminu netti enää ollenkaan).

Oma setti on seuraava:
    -TP-linkin langaton modeemi
    -sillattu yhteys
    -läppäri langattomasti
    -xbox 360 kaapelilla

ja sanotaan nyt vielä että tietoa olen etsinyt netistä ja jotain käryä näistä ip hommista on kuitenkin.

Muistaakseni sama ongelma ollut aikanaan mutta en muista yhtään miten sain toimimaan...En saanut toimimaan vaikka vaihdetin ip osoitteita ja modeemin asetuksia...

4. xbkrypt0n

xbkrypt0n Active member

Kiitokset:
    120
    Pisteet:
    73
    Tuosta se nimenomaan johtuu. Pitäisi saada modeemi toimimaan siltaamattomassa, eli reitittävässä tilassa (unbridged, routed tai router mode) jolloin saat DHCP-palvelimen (DHCP-server) päälle.

5. marssi

marssi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mikä seuraavista on oikea asetus?
    -dynamic IP
    -static IP
    -pppoe/pppoa
    -Bridge mode (käytössä tällä hetkellä)

Mikäli olen oikein ymmärtänyt tuohon pppoe/pppoa yhteyteen tarvitsee jotain tietota mitä laittaa, pitääkö soittaa asiakaspalveluun vai löytyykö ne jostain muualta?

6. xbkrypt0n

xbkrypt0n Active member

Kiitokset:
    120
    Pisteet:
    73
    Dynamic IP kuulostaa juurikin siltä oikealta valinnalta (DHCP = Dynamic Host Configuration Protocol).

Jaa tämä sivu