mul ois sellanen ongelma ton xbox360 ohjaimen kanssa, että kun käynnistän koneen ja alan pelaamaan sillä niin silloin ohjain toimii ihan moitteetta. Mutta vähän ajan päästä pelit rupeaa nykimään kun pelaa ohjaimella. hiirellä ja näppiksellä pelatessa pelit ei nyi yhtään. oisko jollain jotain tietoo että millä saisin ton nykimisen pois??
Oletko ladannut uusimmat ajurit? Langaton vai langallinen? Jos langallinen, niin oletko kokeillut toista USB rööriä? Täällä on myös epäviralliset ajurit joilla voi kokeilla. Hieman enemmän säätämisvaraa mitä noissa M$:n ajureissa, mutta myös enemmän päänvaivaa.
Tää on langallinen ohjain ja oon ladannu microsoftin sivuilta uusimmat ajurit. olen kokeillu myös muita usb-portteja, mutta ne ei vaikuta tohon nykimiseen. toi linkki minkä laitoit niin sieltä ei saa ladattuu mitään...
Joo, näyttää aika kuolleelta tuo projekti. Täältä ainakin saa yhden version ---> XBCD 0.2.6 (linkit tiedostoihin kohdassa: "You can get it directly from Xtemu.com or My Skydrive")
vieläkin kaipailisin apuja tähän ongelmaan, kun en ole saanut ohjainta kunnolla pelittämään. Ohjain toimii pari tuntia aivan moitteettomasti tietokoneen käynnistyksen jälkeen, mutta sen jälkeen pelit alkavat nykimään kun pelaan ohjaimella. voisikohan vika olla itse koneessa, koska edellisellä koneella ohjain toimi moitteettomasti ja käyttiksenä molemmissa on 32-bit vista.