Xb0X 360+mokkula

Viestiketju Xbox 360 -osiossa. Ketjun avasi helosan1 13.12.2011.

1. helosan1

helosan1 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Elikkäs itelle tulossa uusi boxi sekä mokkula. Mikä on paras tapa jakaa yhteys koneen ja boxin kesken, onko ns.kotimokkula tai ihan mokkula routeri parempi kuin että yhdistäisin koneeseen ja siitä johdolla boxiin. ja mokkulahan on saunalahden 15mb lienee ainut joka täällä korvessa hyvin toimii, muuten ottasin kiinteän mutta rekka vei puhelinkaapelit mennessää eikä vuokraisäntä ole halukas uusimaan. Noh asiaan eli frendillä on saunalahden prepaid mokkula 4mb itse palikka on samanlainen kun minulle on tulossa ja sillä tosiaan tollasta 150kb sai jatkuvaa kun leffaa yms katsottiin, eli minulle tuleva tuskin huonompi ainakaan on. Nykyinen dna:n +10mb mokkula on ollut 3kk ja paras nopeus on ollut 64kb/s onneksi sain irtisanottua. Eli mitäs raati on mieltä mikä on paras tapa yhdistää ja riittääköhän tuo mokkula pelaamiseen kun se codi ja bf tässä tärkeimmät olis mitkää hidas temposet ei tule kysymykseenkään.

Helosan

Viimeksi muokattu: 13.12.2011
  2.  
  3. helosan1

helosan1 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Auttakee hyvät immeiset kun tavaraa pitäs alkaa nopsaan tilaan jotta saan ennen joulua

4. IlmoPJ

IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    786
    Pisteet:
    193
    Viimeksi muokattu: 13.12.2011
  5. helosan1

helosan1 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    joo mä tiedän kyllä miten mutta mua kiinnostaa mikä on se parhain tapa saada mokkula+boxi+kone yhteen eli sitä boxin lagia yms tarkotin sen tiedän ettei se kiinteetä koskaan voita mut nyt ei ole vaihtoehtoa esim siin kotimokkulassa kortti laitetaa suoraan sisää ja se toimii wlanilla tai joholla routerina onko sellanen parempi kuin tuo routeri nyt tapellaan jokaisesta millisekunnista

Viimeksi muokattu: 14.12.2011
  6. mcmopo

mcmopo Active member

Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    68
    Siis eroa ei ole siinä että jaatko yhteyden tietokoneen vai modeemin kautta. Tietenkin pitää aina ottaa homioon että wlan lisää pingiä pikkuisen (ei paljoa). Mutta modeemi on siinä suhteessa kätevämpi että ei tarvitse pitää tietokonetta aina päällä pelatessa. Ainut miten voit saada nopeammaksi on hommaamalla mokkulaan lisäanteenin että yhteys on mahdollisimman hyvä. Tämäkään ei auta jos yhteys on valmiiksi jo hyvä.

Itse suosittelisin ottamaan 3G-modeemin ja yhdistämällä boxin siihen verkkokaapelilla.

7. IlmoPJ

IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    786
    Pisteet:
    193
    Ei mokkulat ja millisekuntitaistelu oikein sovi yhteen, koska eri kerroilla yhteys saattaa vaihdella jo moninkerataisesti noihin asettamiisi vaihtoehtoihin. Omakohtaisella kokemuksella jo pelkästään Pingin vaihteluväli voi olla 30-300ms ja nopeus 0.3-8Mbps.
    Parhaana vaihtoehtona pidän tuota 3G modeemia ja langallista yhteyttä siitä, vaikka Wlanin yhteys noihin lähtöarvoihin verrattuna eivät hidasta enää huomattavasti, jos siellä on millisekunti enemmän tai vähemmän.

Viimeksi muokattu: 14.12.2011
  8. helosan1

helosan1 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo Tämä se oli itsellänikin mielessä, koska silloin saan sen motukan tuoho ikkunalle missä nyt paras paikka olis vaikka frendin mokkulalla kokeiltiin suoraa koneessaki ja hyvin toimi itelle tulossa samanmoinen mutta nopeampi. en konetta kyl koskaan sammuta mut tässä melkei koko aika joku ohjelma itteesä päivittää tai vähintää tarkastaa onko sellasta saatavilla jos siitä muodostuu ongelma voin sentää nypätä johon irti ja jatkaa peliä

9. helosan1

helosan1 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No näillä mennään ellei jollain ole omakohtasta "parempaa" tietämystä kaikki vinkit otetaa mieluusti vastaan tosiaan mokkulaks on tulossa saunaöahden Nettitikku MF668a olikohan ton merkki huawei sitä ei sivustolla mainita mut muistelisin et frendin mokkulas luki.

Helosan

Jaa tämä sivu