X360 rattikokemuksia

Viestiketju Xbox 360 -osiossa. Ketjun avasi Samriel 22.01.2008.

1. Samriel

Samriel Guest

Onko kellään kokemuksia 360 rateista? saako lähellekkään samoja aikoja kun käsiohjaimella? Aikanaan ratin omistin Pleikka kakkosen alkuaikoina ja sillä oli ihan törkeän huono ajaa enkä oo rattia sen jälkeen ostanu. Varmaan ovat parantuneet huimasti niistä ajoista? Mikä olis paras ratti?

2.  
  3. arcanix

arcanix Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Minulla oli tuo mad catzin ratti, mutta myin melkein heti pois. En vaan jostain syystä saanut minkäänlaista tuntumaa peliin, ohjaimella aivan älyttömän paljon parempia aikoja. Oli kyllä ensimmäinen kerta kun kokeilin konsolissa rattia, mutta esim. arcade autopeleihin verrattuna ero oli aivan jumalaton.

4. ArchDevil

ArchDevil Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itselläni oli tuo Microsoftin valmistama ratti/poljin-yhdistelmä vähän aikaa, mutta se ei oikein iskenyt joten myin pois. Testipeleinä käytin PGR kolmosta Forza Motorsport kakkosta. Kummassakin ajaminen ratin kanssa oli yhtä tuskaa, sillä tuntui että auto reagoi ratin pyörityksiin vasta aivan pienen viiveen jälkeen ja tällöinkin ihan miten sattuu. Ei tarvinnut pitkään ajaa, kun meni jo hermot. Saattaa myös olla, etten vaan osaa ajaa ratin kanssa, vaikka oikealla autolla on tullut ihan kiitettävästi ajettua :)

5. Samriel

Samriel Guest

Eli kehitystä ei sittenkään ole välttämättä tapahtunu. Taidan ajella käsiohjaimella, Kiitän.

6. Kantti

Kantti Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Minusta microsoftin virallinen ratti on hyvä, täytyy myöntää etten ole käsiohjaimella pelannutkaan, mutta hankala käsittää miten se voisi olla parempi kun käsillä joutuu säätämään kaiken.
    Tässä on testiä siitä: konsolifin.net/juttu

7. arcanix

arcanix Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Tuo force feedback saattaa kyllä tuoda paljon helpotusta. Minulla tuo kokeilu meni mönkään juuri sen takia, ettei ollut mitään tuntumaa autoon, ja pelaaminen ei tuntunut yhtään samalta kuin oikean auton ajaminen.

Joka tapauksessa minulla on parempi reaktionopeus sormissa kuin koko käsissä, eli ainakin minulle tuo ratti ei sovi.

Jaa tämä sivu