x360 apua

Viestiketju Xbox 360 -osiossa. Ketjun avasi Tboil 25.12.2007.

1. Tboil

Tboil Guest

Moron, mikäs hitto tuossa mun x360 premium hdmi on (ihan tuore laite), kun pelaan pro streettia n.30 min niin värit menevät sellaisiksi ihme viivoiksi ja kun menen pelistä dashboardiin, silloin kun ongelma on alkanut niin sielläkin se kuva tavallaan värisee.Olen koittanut kahdessa telkkarissa sama juttu.

2.  
  3. puppe_b

puppe_b Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ilmeneekö kyseinen ongelma vain Pro Streettia pelatessa? Jos muidenkin pelien kohdalla tulee samankaltaisia ongelmia, niin vika on laitepuolella. Tämä ei olisi mitenkään ihmeellistä, sillä lähes joka kolmannessa Xbox 360 laitteessa on jotain vikaa.

Eli kokeile pelata toista peliä 30+ min ja jos häiriöitä ilmenee, niin hoida laite (ilmaiseen) huoltoon. Jos ongelmat ovat pelikohtaiset, niin kannattaa kokeilla päivittää peli liven kautta.

4. Bubbl3s

Bubbl3s Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itsellä on samankaltainen vika. Luulen, että vika on johdossa tai telkkarissa. Eli asia minulla korjaantuu kun vaihtaa television kanavaa ja takasin tai nappasee video piuhan pois ja takas. Itellä kylläkin putkitelkkari ja komposiitti piuhat.

Jaa tämä sivu