Tässä tylsistymisen partaalla mietin WoWin hakemista kaupasta. Kuulemma pyörii jotenkin ihan modeemillakin, joten uskaltaisin kokeilla sen trialin ajan ainakin. Kysymys kuuluukin, onko siinä aloittaessa miten isot patchien lataukset edessä?
Itse kerran kokeilin muutaman päivän ja tulin siihen tulokseen et ei kiitos. Noin 1v sitte kokeilin ja silloinkin sai ladata kaikenlaisia päivityksiä kilokaupalla. Ja jos sulla on kerta 56K modeemi niin sinuna jättäisin WOW:in hyllyyn. Säästyy päivitysten odottelu, rahat ja elämä
Riippuu koska on ilmestynyt uusimmat versiot myyntiin kauppoihin, mutta todennäköisesti menee ikä ja terveys kun alat patchaamaan modeemilla. Veikkaisin että ainakin yhden ~600mb filun ja pari pienempää ~30mb filua joudut lataamaan. Pelaaminenkin voi olla paikka paikoin aika tuskaa.
No mie kävin hetken mielijohteesta ostamassa pelin perjantaina. Tällä hetkellä ladattuna on jo ensimmäine patch (noin 450MB) ja toista (700MB) lataa, on peräti jo 70% ladannut! Latailee yöt ja päivät. Toiveissa olis huomenillalla päästä pelaamaan... Tosiaan olen kyllä tietoinen tuostakin pelaamisen jummaamisesta, mutta minua on aika vaikea saada ärsyyntymään kun UO-veteraani olen. Sen pelin parissa tuli nähtyä vähän kaikenlaista ongelmaa ja hidastelua. Saas nähdä menikö loppukin elämä...