WOW

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi mkmikko 31.05.2006.

1. mkmikko

mkmikko Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuli vaan mieleen tässä, että onko sinulla tai jollain tuntemallasi tyypillä tähän peliin mitään vaarallista riippuvuutta, esim. koulunumerot laskevat tai työ ei enää kiinnosta ja vietät aikaa paljon peli parissa. Ajattelin vaan kysyä ku muutamassa lehdessä on kirjoitettu, että joillain on tämä peli pilaamassa elämää eikä kunnollista hoitioa ole. Älkää kirjoittako te ketkä vastaatte ensimmäiseen kysymykseen ei. Minä en onneksi ole päässyt pelaamaan tuota nettiriippuvuus peliä.

2.  
  3. Zmbx

Zmbx Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Oli kyllä pahakin riippuvuus ja koulunumerot laski kohisten, mutta pääsin siitä eroon ja sain nostettua numerot :)

4. kingtoni

kingtoni Regular member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Killassa, jossa pelaan, on pari tyyppiä, jotka ovat lopettaneet koulun pelin takia.

Itse olen kyllä huomannut riippuvuuden aiheuttava sosiaalisen elämän kuihtumista, kun ei viitsisi lähteä mihinkään, kun pelaaminen vain kiinnostaisi. Sinänsä työelämä ei ole kärsinyt, koska se on pakko hoitaa. Varsinkin kaikille pvp-tyypeille tämä riippuvuus on varmasti ongelma, koska heidän on pakko pelata saadakseen seuraavan rankin.

5. mika

mika Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    Siirretty paremmalle alueelle.

6. zao

zao Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    tiän yhen joka joka lintsas koulusta kun se halus pelata runescapea

7. mkmikko

mkmikko Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onneks mä en oo päässy pelaa niin kallist pelii niin ei oo jääny riippuvaiseks

Jaa tämä sivu