Eli itselläni on nyt Trial account ja haluaisin kokonaisen jos näin voi sanoa. Ja tekisin tämän mieluiten netin kautta ja vielä tänään. Eli miten tämä tapahtuu?
Itse ihmettilin aivan samaa juttua, eikö peliä voi ostaa verkonkautta, ilman että turhaan ostaa sitä pakettia jossa on kasa cd-levyjä. sain sellaisen käsityksen että ei, mutta toivottavasti joku kumoaa tuon käsityksen.
Ilmeisesti tuon pelin osto lataamalla onnistuu vaan rapakon tuolla puolen. Itellä olis yks turhan panttina hyllyssä mutta eipä sitäkään lataamalla saa
Heh mutta siis jos minulla on jo demo peli ja trial account niin pitääkö vaan ostaa netin kautta seriali ja aikaa?
Ite näköjään pystyisin lataamaan sekä itse pelin että burning crusaden accountin kautta, mutta en tiedä miten se onnistuu trialilla.
joo kyllä ne molemmat pystyy lataamaan koneelle ilmaiseksi, mutta silti pitää kaupasta ostaa se peli että saa sen authentication keyn, tyhmältä kuulostaa mutta näin se vain taitaa olla. itse pitäisi ostaa toinenkin wow että voitas tyttöystävän kaa pelata yhessä
Voit ostaa seriaalin jostain nettisivuilta ja saat sen Noin 30 minuutin sisällä s-postiisi voin kertoa nettisivun osoitteen Yv:llä sieltä voit ostaa kaikki seriaalit wowiin mitä tarvitset ja on halpaa Normal Cd-Key Eu vaivaiset 17e