Joskus myöhemmin ku pelaajia on tarpeeks voitas alottaa 5- ja 10man instancet. Olen 56lvl Arms warru joka speccaa prottuun ku dingaan 60+ Kuiskailkaa tai lähettäkää mailia pelissä, tai vastatkaa vaan tässä jos kiinnostaa.
Hehehhehhe.... Repesin huolella En tosiaan wowia pelaa, joten kuulostaa todella hupaisalta tuo lause ;D
Jos kilta kasvaa tarpeeksi aktiiviseksi voin harkita siirtoa Anachronos palvelimelta. lvl63 ret Paladin...ehkä myöhemmin respec holy, koska noita healereita ei ole koskaan tarpeeksi.
Pelaajia on 11 nyt, jos vaikka 30 aktiivisen pelaajan raja menee rikki niin mää vaikka lähetän sulle yv?
Joo harkitsen vakavasti jos 30 aktiivia menee rikki. Itse olen satunnaispelaaja, kun ei parisuhde kestäisi rankempia settejä. Tollasia 1-4h settejä riippuen miten nainen juoksee töissä/kavereilla. Nyt olen tollasessa satojen hahmojen killassa joten seuraa/apua löytyy aina. http://eu.wowarmory.com/guild-info.xml?r=Anachronos&n=The Stormwind Crusaders&p=1 Olipa siellä aikanaan ~500 hahmoa, mutta joituivat potkimaan inaktiivit pois kun WoW kiltatyökalut ei venyneet hallintaan enään.
Joo joka päivä tulee n. 1 pelaaja lisää. Nykyiset kiltalaiset on tosin suhteellisen inaktiiveja mutta kyllä mää uskon että kyllä tää tästä lähtee.
15 tyyppiä killassa nyt, muutama altti. ~5 pelaajaa on aktiivisia, loput on sellasia että pelaa sillon tällön.
No nyt aluksi tehää paljo hommia officereitten kaa että saadaa kilta toimintaan (rahaa, tavaroita kiltapankkii, recruitataan yms.). PvE ois pääteemana, myöhemmin ehkä jopa raidejakin alotettas.
Varmaan kun ei tajua tuota WoW "kieltä" niin se saa pientä hilpeyttä aikaan tjtn. "runzorz lifezorz the noobzorz r zerging" Edit: niin ja minä en varmaan tuonne taida tulla (maksaa 20€ liikaa) eikä taida pystyäkkään kun tuo on RP servu (jos oikein muistan) ja omani on perus PvPllä (Ahn'Qiraj).