Hei,minulla on wowissa sähköpostiosoite,jonka salasanaa en tiedä,enkä tiedä wowin salasanaa.Tiedän secret questionin ja käyttäjatunnuksen,mutta tuo pitäisi vaihtaa
attach an electronic copy of your ID Miten tuo onnistuu,ikinä en ole kokeillut,eikä mitään hajua miten onnistuu.
Eikös tuo meinaa ihan vain sitä, että pitäisi liittää mukaan kuva henkkareistasi. Se on sitten ihan toinen juttu, että tahtooko lähetellä netissä kopioita passeistaan ja ajokorteistaan..
http://www.wow-europe.com/support/securitywebform/securitywebform3.html Kokeilepas tuolla lomakkeella. Jos sulla on tuo cd-key tallessa ja muita tietoja osaat täytellä, niin luulisi homman onnistua ilman henkkareitten esittämistä. Laita Yes myös tuohon kohtaan niin saat sen sähköpostihomman korjattua: "Update my Registered E-Mail address to this Contact E-Mail address."
Tuossa on *merkki siinä ip kohdassa,olen kokeillut tuota kyllä. Onko authentication key ja cd-key sama asia? Se hylkää aina ton security code jutun,miksi?
Vähän hassua, että tuossa on tuo *-merkki, vaikka minun mielestä kohtalaisen selkeesti tuossa sanotaan, että ei mitään henkilötodistusta tarvitse jos sen authentication keyn tietää. Saisitko kuvan otettua siitä pelikotelon/manuaalin kohdasta, jossa tuo key näkyy, jos sen liittäisit mukaan? Jos ei, niin kokeile pistää siihen ihan vaikka vain tyhjä tekstitiedosto tai kirjoittele siihen vaikka se key vielä kerran. Tai olisiko sittenkin helpompaa hommata takaisin käyttöön tuo sähköpostiosoite?
Laitoin menemään,laitoin siihen tekstitiedoston,jossa oli authentication key.Kerron sitten miten kävi
Kestää pari-kolme viikkoa, etkä tule saamaan tunnuksiasi takaisin ilman KUNNOLLISTA (scannattua) kuvaa henkkareistasi.