poistin wowin pari viikkoo sitten, mutta kun alan asentamaan se asentaa uudestaan peliä niin se asentaa sitä 98% ja sitten tulee error jossa lukee The file "C:\World of Warcraft.temp" could not be renamed to "C:\World of Warcraft". (ConflictManager::ResolveConflicts/1) apuja ?
Jotenkin mulla on sellanen muistikuva että et voi asentaa wowia samalta levyltä kuin kerran, koska se koodi on käytettävissä vain kerran. Eli pahoin pelkään että joudut ostamaan uuden wowin Korjatkaa nyt ihmeessä joku jos tämä ei pidä paikkaansa, ettei kaveri turhaan mene ostamaan uutta.
mulla oli kaverilta lainassa joku varmuuskopiolevyt wowista, mutta eilen ostin wowin aitona, eikä suostu asentamaan:S mutta, tänään asensin pelin safemodessa eli vikasietotilassa ja peli asentu normaalisti.. myös bc. mutta sitten kun meen normaaliin xp-tilaan. ja käynnistän pelin niin se rupee päivittää jotaki patsia ja rupee lataamaan bc:tä netistä ja asentamaan samaan aikaan. ??? vaikka molemmat pelit on asennettu, ??
lol...nojoo ei pidä paikkaansa. Koodi on kyllä käytettävissä vain kerran mutta ei se liity asennukseen mitenkään. Annat se nyt rauhassa ladata kaikki pätsit ja odottelet.
Nii siis vaikka sulla on peliä vaan BC:hen asti ostettuna, niin että pääset pelaamaan niin wowi asentaa itteensä kaikki pätsit mitä on tullu, eli myös WotLK:n, eli aika paljon on päivitystä edessä, kun pelisi on versiossa 3.1.1.9835 niin pääset pelaamaan. Levyltä asennettuna bc päivittää huonoimmassa tapauksessa vain 2.0 asti.. Ja niinkuin edellä jo mainittu, asennus medialla ei ole mitään merkitystä sen suhteen millon joudut ostamaan uuden tilin, wowia on täysin laillista asentaa vaikka piraatti levyiltä.
siis mulla on wowi ja bc asennettu mutta kun käynnistää pelin niin se rupee netistä lataa sitä bc:tä uudestaan tulee "World of Warcraft installer, ja sitten kysyy kohde kansioo minne bc asennetaan ja rupee lataamaan bc:tä ja asentamaan sitä. toivottavasti nyt ymmärrät mitä tarkotan
No, jos haluut päästä helpoimmalla ja varmimmalla, niin poista wowis asennus ja hae tosta koko clientti.. http://www.wow-europe.com/en/downloads/client/index.html
Joo sori sekotin kaks asiaa keskenään kun kiireessä vastasin, eli siis sekotin sen siihen et sitä ei voi asentaa kun yhdelle koneelle Mutta tosiaan lataa vaa ne pätsit tai sitte toi full client, se tosin kestää monta tuntia mutta pääasia että pääset taas pelaamaan
Feilaat taas rakas sepposemme, Wowin voi asentaa samasta mediasta kaikille maailman miljardille koneelle jos haluaa, sitä voi myös pelata mistä tahansa. Alan jo pikkuhiljaa epäilemään että Sepposepinkäinen saattaapi olla niin sanottu foorumipeikko.
Epäile vaan mutta näin minulle on asia esitetty :/ Sitäpaitsi en ole edes käyttänyt koko foorumia pitkään aikaan, joten spämmäämisestä on turha väittää, ja väärää tietoa en tahallaan jakele, nyt satuin vain failaamaan pahemman kerran. Mutta sitä kyllä ihmettelen että miks mun kaverit on "harmitellu" sitä kun joutuu ostaan uuden wowin koska kone meni p*skaksi, ja tästä olen mahdollisesti pienillä aivoillani saanut päähäni että sen voisi asentaa vain yhdelle koneelle yhdessä verkossa, siis yhden kerran vain tietylle ip:lle (tai sitten olen vain ymmärtänyt jotain väärin xD).Jos tämä nyt yhtään selvensi niin hyvä, mutta enpä puutu enempää tähän aiheeseen kun en näytä siitä mitään tietävän, kiitos ja hyvää päivänjatkoa.
näiden kyseessä olevien ystäviesi tilit on bännätty, koska he ovat rikkoneet eula:a tavalla tai toisella ja ovat siksi pakotetut ostamaan uuden tilin jatkaakseen pelaamista.