WoW ongelma

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Boondoder 29.09.2007.

1. Boondoder

Boondoder Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kuinka pääsen modeemin asetuksiin käsiksi? Koska en saa WoWia toimimaan. Aina yrittäessäni logata in tulee "Unable to connct". Ajattelin, että se johtuu palomuurista.

2.  
  3. APINAKO

APINAKO Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Haluatko että kerron ohjeet kaikille maailman miljardille eri modeemille, vai viitsitkö kertoa oman modeemisi mallin?

4. Boondoder

Boondoder Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jep eli tämän ongelman laitoin kaverini puolesta, joten en tiedä kuin että modeemin nimi on Cnet. Kysyn kaverilta lisätietoja kunhan saan tavoitettua hänet.
    Edit: Ei hän tiedä kuin sen, että merkki on Cnet.

Viimeksi muokattu: 29.09.2007
  5. AceBear

AceBear Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Sama ongelma ilmeni itselläni perjantaina. Ei vaan pääse loggaamaan sisään, ei sitten millään. Itselläni on TW EA510 v.2 modeemi ja Buffalo usb 2.0 keychain adapter wlan-vastaanottimena. Lähetin meiliä wow-supportiin, vastauksia odotellessa.

Olen laittanut moneen kertaan kaikki yhteydet tehdasasetuksista lähtien uusiksi, ei vaan löydy ratkaisua. Kaikki muu yhteydenpito internettiin kyllä toimii moitteetta. Olen koittanut sammuttamalla palomuurin, ei auta. Olen ottanut rautamuurista estot pois päältä, ei mitään. Todella turhauttavaa, etenkin tänä viikonloppuna olisi ollut juurikin ne päivät kun piti tahkota Alterac Valleytä ja hommata loput pvp-epicit.

Jaa tämä sivu