Elikkä pelaillessani WoWia ( olen ensikertalainen) peli lagaa hieman , mutta ei suuria määriä lagi on tyylin,että hiiri tulee vähän jälessä yms.Perus lagia,mutta silti en ole pahemmin lagissa tottunut pelaamaan Mikä avuksi?Ja niinkuin otsikossa lukeekin,tehot kyllä koneessani riittävät,eli kyse ei ole siitä.
Hhhm... mikähän pitäisi raksittaa että pystyisi tuon hardware cursorin laittamaan päälle?Itselläni ei ainakaan pysty Hardware Cursoria raksittamaan
Yleensä lagaamisella tarkoitetaan pingin aiheuttamaa viivettä ja pätkimistä jos serveri on kaukana. Eli kyse voi olla myös liian hitaasta nettiyhteydestäsi / serverin sijainnista tai laadusta.
Njuu katsoin tuon FPS,ja oli 7-14 pingi 110.Outoa että tehojen pitäisi kyllä riittää mutta silti lagaa.No ei varmaan ongelma voi siitä johtua että trialia pelaan ?Ainiin ja muuten,kun menen luolaan tai taloon ei lagaa enään pätkääkään skulaa aivan normaalisti,mutta kun taas tulen ulos alkaa lagaamaan. E:Joo katsoin uudestaan tuon pingin ja pomppii siinä 50-94 paikkeilla.FPS on edelleen tuossa 7-14
Tuo FPS on todella alhainen jos itseksesi vain vetelet questejä etkä vedä raidia tai dungeonia...kun FPS pitäisi olla jokin 40-50 niin peli toimisi aika mukavasti joten oletko varma että tehot riittää?
Olen täysin varma.No jos ette osaa auttaa niin yritän tottua lagiin Tosin oonkin jo vähän,ei pahemmin lagia huomaa pelaillessa.
Rage Fury Pro/Xpert 2000 Pro näytönohjain Intel (R) Pentium(R) 4CPU 2.40GHz 2.40GHz <- tollaset löysin , yritän löytää Acerin sivuilta tietoja enemmän ( Acer Aspire pöytäkone tämä).
Ei ihme, että lagaa, näyttis on oikeastaan aika mopo. Kokeile laittaa kaikki asetukset minimiin. Itellä läppärissä ati x300 joka juuri ja juuri jaksoi pelattavasti pyörittää asetukset minimissä. Suosittelen uutta konetta jos Outlandiin ajattelit mennä.. Edit, hmm näyttää tuo kortti olevan vuodelta -99 eli kohta jo museo kamaa.
Jaa,no siitä se sitten johtuikin,noloa No tiedänpähän syyn .Et viitsisi kertoa minkälaiset asetukset pistäisin? Kiitos jos jaksat nähdä vaivaa ja kertoa
Noh,johan on outoa,laitoin video optionssista kaikki mahdollisimman minimille(kaiken minkä pystyi),kokeilin myös default asetuksia,ei fps noussut edes yhdellä (olin tosin Orgrimmarissa).
Minulla on juuri sama ongelma, johtuisikohan se näytönohjaimesta? Vaikka laitan asetukset ihan minimiin niin fps ei nouse yhdelläkään. Koneen tiedot: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2.66GHz, Ram 1023 MB, NVIDIA GeForce4 MX 440 (GeForce4 MX 440). Jos vika on näytönohjaimessa niin mitä suosittelisitte tilalle, että pääsisi kunnolla raidaamaan?
No siis mulla ei ainaka tällä täysin kivi näytönohjaimella lagaa pätkääkään missään luolissa/taloissa,mutta olen tosin uutta näyttistä ostamassa.
Mikäs mulla on wowissa ? Kone x2 3800+ @ 2,5ghz, hd 3850 oc ja 2gt ramia. Wowissa fps saattaa tippua jopa 5 shattratissa. Missä vika ? Kaverilla athlon 64 3200+, 1gt, joku vanha ati radeon agp väylässä ja toimii fps 60. :S Uusimmat ajurit on ja directx 9.c koneella.