WoW kk maksu ongelma

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi guarzer 09.07.2009.

1. guarzer

guarzer Guest

Tällänen tulee jos yritön tilata lisää peli aikaa visa electronilla: Your billing information were not validated. Your bank might be requiring you to provide your CVV code for the payment process. (This code appears on the back of your credit card). Please do not try this process more than three times. If the problem persists, please contact our Account and Billing team via http://www.wow-europe.com/en/support/. eikä se hyväksy kortin numeroa eikä sitä kortin takaa löytyvää kolme numeroista lukua ja olen törmännyt wowin foorumeilla yli 10 pelaajaan jolla on sama ongelma eivätkä he saa sitä pois. apuja ??

2.  
  3. Dreamlore

Dreamlore Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Minkä pankin kortti? Voi vaatia nettimaksun/Verified by Visa palvelun erikseen kytkennän, tai sitten ei toimi niiden jälkeenkään. Sammon kortilla itse olen aina onnistuneesti maksanut, Säästöpankin kortilla tekee tiukkaa edes kaupassa maksaa.

4. guarzer

guarzer Guest

Nordean kortti on. Pitäs vissin vaihtaa osuuspankiin koska monet kehuun sitä just näissä kuukausimaksu jutuissa ja minusta nordea ei ole mikään mailman paras pankki. Siellä on sutkia porukkaa ainakin mun paikkakunnalla. :p

5. koW4Rlock

koW4Rlock Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllä täällä on Nordean kortti aina toiminut peliajan ostamisessa. Ostin myös Lich Kingin tällä nordea visa electronilla.

Ootko aktivoinut sun korttis ton "verified by visa" -jutun? Sulla pitää olla nettipankki tunnarit ja sieltä jostain hallinnasta sen sit aktivoit.

Viimeksi muokattu: 10.07.2009
  6. guarzer

guarzer Guest

Ei mulla ole sitä verified by visa juttua mutta jos sen sitten kävis aktivoimassa jos se on niin helppoa =)

7. guarzer

guarzer Guest

Ongelma korjaantui. =) uskon että vika ei ollut kortissa vaan siinä blizzardin maksu jutussa

Jaa tämä sivu