Pelailin tuos vähäsen wow private servul. Aattelin offilla ruveta pelailee ni pitääkö ostaa wow kaupasta et saa sen Authentication Keyn vai saapiko jotenkin muuten tehtyy accountin ja sit pelkän peliaikakortin ostaa? Löytyy burning crusade lisäosakin koneelta.
Meinasin pelailla sellasel realmil mis on Burning grusade ni tarviiko mun sit ostaa se wow + lisäosa vai tuleeks riittävät keyt pelkän wowin mukana?
ite pelailen wowia, ku ostat pelkan WoWin , Saat World of warcraft normaali versio KEY sitten jos haluat pelata Burning crusadea, ostat Burning crusaden, ja saat Burning crusade KEY, Sitten menet Wowin sivuille, Ja Activateet Accounttisi Burning crusade versioksi Elikka, Pitaa ostaa kummatkin jos haluat pelata Global servuilla Burning crusadea sori ei ole Suomalaista nappaimistoa, ku olen lontoossa yritas nyt vaa ymmartaa
Se Burning Crusade avain mahdollistaa tietyille BC alueille menemissen ja kahden lisärodun käytön hahmona. Lisäksi BC lisäosan ostaneet saa nostettua hahmonsa maksimi levelin 60->70. Itse en ole vielä BC:tä ostanut kun main on vasta 52, mutta kun lvl60 on saavutettu niin pitää sekin hommata.
Nythäm WoW:in saa mukavasti BC:n kanssa kun ostaa Battle Chest version jossa tulee mukana myös 2 battle chest kirjaa. paketti maksoi muistaakseni 32,90€ tiltissä. Ja kannattaa tulla earthen ring realmille pelaamaan; on paras rp realm
Jos Rp servulle nii varmaa tohon earth ring, Mutta jos haluat Allu PVP nii sitten Emerald Dreamiin, Jos haluat Horde PVP nii sitten tonne Vashj ( mun mielipide )