Eli siis ongelma on etten näe oman hahmon tietoja enkä muiden kiltalaisten tietoja armoryssa. Olen oikealla sivulla eli wow-europen armoryssa, character searchissa. Hahmot kyllä näkyvät siinä listassa joka tulee kun hakee, mutta sitten kun valitsen itseni tai jonkun muun kiltalaisen, niin tulee vaan että file not found. Myöskään muiden killan jäsenten tiedot eivät löydy eikä koko kiltaa. Kysyin jo wowissa muilta kiltalaisilta ja ne sanoivat että kyllä se heillä toimii. Kaikki muut hahmot paitsi tämän tietyn killan hahmot näkyvät kyllä. Tämä ongelma tuli ihan yllättäen, eli viikko sitten se vielä toimi ja sitten lakkasi toimimasta. Ajattelin ensin että on vaan joku tilapäinen häiriö mutta ei siltä vaikuta. Olen kokeillut kahdella eri selaimella (IE ja firefox) ja tyhjentänyt kaikki evästeet ja muut. Eli onko kellään muulla ollut samaa ongelmaa tai tietääkö kukaan mistä voisi johtua? Pitäisikö mun pistää blizzardille postia? EDIT: Nyt on problemos ratkaistu. Kyse oli vain häiriöstä, joka ratkesi ilmeisesti sivusto päivityksen myötä.
haha, kokeilin tota, olipahan jäätävän buginen...ei taida oikein varustuksen skaalaus toimia, mun ex-gnomellani oli varmaan taurenille tarkotetut varusteet...