World of Warcraft

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi sudenuni 22.02.2008.

1. sudenuni

sudenuni Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Elikkäs... latasin tuon trialin ja olen pitänyt näkemästäni. Mutta siis... jos ostan varsinaisen pelin ja hommaan accountin niin onko pelin maailma kuinka iso?? Ja onko muuta aktiviteettejä kuin hakata susia pitkin laakeita?? =)

Kiitos

2.  
  3. TheLucky

TheLucky Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  4. jawa75

jawa75 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Alueet on laajoja mutta pelkistettynä muuta tekemistä ei ole kuin hakata niitä "susia" pitkin peltoja. Pahastihan tuo koukuttaa, tuli ite huomattua betassa ja pari ekaa kuukautta kului tiiviisti ötöjä mätkiessä, mutta sitten karu totuus paljastui, koko pelihän oli sitä mätkintää. Paikat vaihtuu ja hämähäkin väri mutta sitä samaahan se on uudestaan ja uudestaan. Tosin uusia alueita oli kiva tutkia mutta se että siihen pystyi piti kerätä lvl:tä, eli hakata,hakata,hakata...

5. Prolehma

Prolehma Regular member

Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    Itse en kyllä tuota peliä omista mutta yksi kavereistani omistaa ja joskus, kun hän pelaan niin yleensä seuraan siitä viereltä aina. En kyllä sanoisi, että World of Warcraft on pelkkää hakkuuta. Voithan tehdä
    questeja, kalastella, PvP, instancet ja käydä raidaamassa tai jopa liittyä/tehdä oman killan tai muuten vaan pitää hauskaa kavereidesi kanssa. Eli jos luulet, että WoW on pelkkää hakkaamista niin sitä se ei
    kyllä ole.

6. LaLLi80

LaLLi80 Senior member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    Itse olen nyt hakannut tasolle 60 ja vielä on intoa tehdä tehtäviä ja jatkaa mättämistä. elin parhaita puolia on tosiaan porukassa pelaaminen. Itse olen toella isossa killassa ja peliporukoita riittää. Vastapuolen mättäminen eli PvP on myös hauskaa, koska ihmispelaaja on niin arvaamaton.

Jaa tämä sivu