Elikkäs... latasin tuon trialin ja olen pitänyt näkemästäni. Mutta siis... jos ostan varsinaisen pelin ja hommaan accountin niin onko pelin maailma kuinka iso?? Ja onko muuta aktiviteettejä kuin hakata susia pitkin laakeita?? =) Kiitos
No isohan tuo peli on! http://www.worldofwarcraft.com/news/images/06-06/WorldMap1.jpg <- kuva kartasta, ja lisää paikkoja on noidenkin jälkeen että älä huoli, ei tekeminen heti lopu.
Alueet on laajoja mutta pelkistettynä muuta tekemistä ei ole kuin hakata niitä "susia" pitkin peltoja. Pahastihan tuo koukuttaa, tuli ite huomattua betassa ja pari ekaa kuukautta kului tiiviisti ötöjä mätkiessä, mutta sitten karu totuus paljastui, koko pelihän oli sitä mätkintää. Paikat vaihtuu ja hämähäkin väri mutta sitä samaahan se on uudestaan ja uudestaan. Tosin uusia alueita oli kiva tutkia mutta se että siihen pystyi piti kerätä lvl:tä, eli hakata,hakata,hakata...
Itse en kyllä tuota peliä omista mutta yksi kavereistani omistaa ja joskus, kun hän pelaan niin yleensä seuraan siitä viereltä aina. En kyllä sanoisi, että World of Warcraft on pelkkää hakkuuta. Voithan tehdä questeja, kalastella, PvP, instancet ja käydä raidaamassa tai jopa liittyä/tehdä oman killan tai muuten vaan pitää hauskaa kavereidesi kanssa. Eli jos luulet, että WoW on pelkkää hakkaamista niin sitä se ei kyllä ole.
Itse olen nyt hakannut tasolle 60 ja vielä on intoa tehdä tehtäviä ja jatkaa mättämistä. elin parhaita puolia on tosiaan porukassa pelaaminen. Itse olen toella isossa killassa ja peliporukoita riittää. Vastapuolen mättäminen eli PvP on myös hauskaa, koska ihmispelaaja on niin arvaamaton.