world of warcraft kk. maksu

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi votka 21.02.2005.

1. votka

votka Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ihan mielenkiinnosta vaan kyselen, että kuinka tämä mahtaa tapahtua?

Paypalilla en rupeaisi sähläämään, hyvin ridkialtista ainakin jonkun artikkelin mukaan jonka luin.

Mitä maksu tapoja tähän siis on? kuulin että olisi joku jutska millä saa 60 päivää peliaikaa, ja se maksaa 26e. Siis tämä: World of Warcraft Pre-Paid Game Card (2kk)
    n. 26€, mistähän noita mahtaa saada??

Onko world of warcraft kk. maksun arvoinen?

Tietenkin jos ei kk. maksua pystyisi maksamaan, niin voisi laittaa pelihn jäihin ja maksaa sitten kun huvittaa. Kk. maksuisessa pelissä tosin taitaa olla kuitenkin se vaara että ajattelee' pelaanko nyt tarpeeksi rahojen edestä, koska pitää kuitenkin maksaa kuukausi maksuja', eli siis se alkaa muuttua pakkopelaamiseksi, joka on jo typerää.

Viimeksi muokattu: 21.02.2005
  2.  
  3. piiska

piiska Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Joo, samaa mieltä oon, että ensin pitää maksaa pelistä jotain 50€ ja sit viel kk maksuja päälle. Vuodessa siitä tulee aikamoinen summa. Siinä sitten miettii, että onko maksu pelaamisen arvoinen.

http://www.playerone.fi/index.cgi?action=show&page=pc&num=686 esim. tuolta saa ostettua tuon peliaikakortin.

4. votka

votka Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    kallista lystiä...mutta mutta....minkäs teet.

Jos on Nordean visa electron, niin käykö sekin accountin aktivoimiseen?

Voiko tällä maksaa kuukausimaksuja?

Jos tuo visa electron käy accountin aktivoimiseen muttei maksuun, niin voiko jatkossa sitten maksaa pre-paid game cardilla?

Ajan tässä takaa vähän sitä, ettei tarvitsisi ainakaan ostaa tuota pre-paid gamecardia pelin yhteydessä, vaan aktivoi sen ilmasi kuukauden tuolla visa electronilla, ja sitten ostaa niitä GC:eja jos siltä tuntuu(mielellään kyllä maksan kortilla joka KK jos se on mahdollista tuon kortin kanssa(pelin mukana tulee 1kk ilmaispeliaikaa)

EDIT: ja jos et ole varma tuosta NORDEAN visa electron jutusta niin älä vastaa

'musta tuntuu että voi'

Viimeksi muokattu: 21.02.2005
  5. heappi

heappi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Paketin mukana saa tosiaan 1kk:n tilauksen, eli et maksa siis pelkästä pelistä. Tuo on aika normaali malli MMORPGeille.

What payment methods are currently supported?
    Payment is accepted in Euros and English pounds and includes the following methods:
    # Major credit cards: Visa (including Electron), MasterCard, American Express.
    # Local cards: Carte Bleue (France), Switch, Solo, Delta (United Kingdom).
    # Electronic Direct Debit: including country specific such as ELV (Germany).

http://www.nordicgamers.se/sektion/nordicgamers/artiklar/index.php?art_id=157

Do I need to enter credit card information to register an account?
    When registering an account to play the game you will have to choose one of the available payment methods. If none of the alternative payment methods apply, you would be required to use the credit card option. [bold](Please note that a credit card will also be required for those players who plan to use pre-paid game cards but wish to start playing before they become available on the 4th of March.)[/bold]

eli luottokortilla voi aloittaa ja vaihtaa sitten prepaideihin.

6. Juusu

Juusu Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Aika perseestä tuo kiinteä kk-maksu. Ei itselläni ole ainakaan aikaa pelata kuukautta putkeen. Peliajasta pitäisi joutua maksamaan vain käytetyn ajan perusteella. Ostaisit vaikka niin ja niin monta tuntia peliaikaa jne.
    Itse toivon, että 3rd party-serverit saadaan pian sellaiselle toimintavarmuudelle, että niiden käyttö onnistuu. Peliaikaa en osta, koska pelaan ehkä max. 20-30h/kk

7. Pengie

Pengie Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    minunkin mielestä kyl aika törkeää rahastusta, ei siinä että puhtaasti moninpeliin tarkoitetussa pelissä olisi kk-maksu, mutta että itse pelistäkin pitää jo maksaa 50e?

Pelaajaystävällisempi malli olisi tälläisestä joku 10e maksu pelistä ja esim. maksua pelituntimääristä mitä pelannut. Eli esim. pelitili johon voi siirtää halutun summan ja josta katoaa rahaa sen mukaan mitä on viettänyt aikaa pelatessa vaikka 10snt/tunti tyyliin.

Tietenkin helpoin maksutapa on kiinteä kk-maksu mutta 26e tuntuu aika kohtuuttoman kovalta pelkästään pelaamisesta, kun tosiaan ottaa huomioon että pelistä jo maksanut 50e..

8. votka

votka Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    noh itse kuitenkin sen aijon ostaa.

Kylläsen 26e kahessa kuukaudessa aina jostakin repii.

Ja tuo kk. maksu karsii pelistä pois kaikki turhat apinalaumat, joten sitä on varmasti myös mukavampi pelata.

Kuukausimaksuista on turha käydä valittamaan paljoa, ne kun kerta on niin ne on.
    12e kk, ei kyllä sinänsä paljoa ole. Jos käyt vaikka yhdesti kuussa ravintolassa syömässä, niin yhteen ateriaan menee kyllä varmasti enenmmän kuin tuo määärä.

Rahastusksen makuahan tuossa vähän on, mutta servereiden ylläpito on kuulemani mukaan hirvittävän kallista, esim. pelkästään HL 2:sen source enginen teko maksoi n.40 miljoonaa dollaria muistaakseni
    Ja entäpä sitten laajan, valtavan World of warcrafin teko...
    Kyllä minä tuon olen valmis maksamaan, ja jos ei huvita pelata, accountti jäihin ja jatkaa joskus myöhemmin jos siltä tuntuu.

Viimeksi muokattu: 23.02.2005
  9. pykala

pykala Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    No ei se ole kamalan kallista,koska tämä on ehdottomasti paras peli mitä olen ikinä pelannut.
    takana puolitoista-viikkoa ja kymmeniä tunteja.
    30 hengen raidi alliancen puolelle oli todella hieno.

10. heappi

heappi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tosiaan itsekin aikanaan kauhistelin massiivipelien kuukausimaksuja, mutta kaverit huomautti että ei sillä samalla rahalla muitakaan hupeja hirveästi saa.

Esimerkiksi viikonloppuna saa maksaa sen 10€ yhdestä leffalipusta jolla saa iloa parin tunnin edestä. :/

11. votka

votka Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    paitsi että et välttämättä saa edes leffalipulla 2 tuntiailoa jos on surkee leffa ;).

Noniin, on tilattu nyt tuo World of warcraft. valitettavasti sitä ei tunnu missään liikkeessä olevan ihan paikan päällä. saa siis oottaa tuonne ensi kuun alkuun.

12. vaaris

vaaris Guest

WoW:n pelaaminen on kallista lystiä, mutta hinta pitää suhteuttaa muiden hupien kanssa.

Tämä maksu toimii myös suurenmoisena "peelo"-filtterinä!! Harva maksaa kaikki kulut ja yrittää täysillä pilata muiden pelinautinnon. Niitäkin löytyy, mutta harvassa onneksi ovat.

Itse hoidin maksun Visa:lla 3kk kerrallaan.

Eipä voi muuta sanoa kuin että mahtava kokemus pelata WoW:ia!! Ainoa pienen pieni näpäytys menee kameralle jota joudun säätämään manuaalisti useasti jos haluan nähdä parhaat palat taisteluista. Mut sit kun sen oppii niin ei siitäkään enää ongelmaa ole :)

13. tmaz1

tmaz1 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    lol

Viimeksi muokattu: 15.12.2006
  14. plugg

plugg Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ottakaapa kk maksusta valittajat selvää mitä tuollaisten servereiden ylläpito kustantaa. Tuotteen kehittäjällä on täysi oikeus päättää siitä mitä tuote tulee kustantamaan. Ei oo tyhmä joka pyytää, ja näköjään moni on pelistä valmis maksamaan.

15. Juusu

Juusu Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No joo, eihän se reilut 10 euroa tietty paljon kuussa ole. Saako tilin "jäihin", jos haluaa vaikka kesälomalla pitää kuukauden-pari taukoa? Siis siten, ettei hahmo, kamat ja lvl katoa?
    Olen säätänyt noilla 3rd party-servuilla sen verran, että hermo on jo mennyt. Porukat tekee muutoksia viikon välein, ja aina on hahmo hävinnyt, kun kirjaudut uusiksi. Puhumattakaan #0 ja #132 erroreista. Kiitti mulle riitti, marssin kauppaan ja maksan kiltisti sen, mitä pyydetään. Itse peli kun on mahtava!

16. lettas

lettas Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    219
    Pisteet:
    93
    Ei mikään serveri voi maksaa 12e/kk /1 slot. Jos wow ei olisi niin pirun suosittu, tuskin tuota kuukausimaksua edes olisi. Palvelusta rokotetaan juuri niin paljon kun on tarpeeksi idiootteja jotka maksavat sen summan :)

17. plugg

plugg Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    einiin, mutta pelin tekoonkin on uponnut helvetisti rahaa muutaman vuoden aikana joten täytyy nekin kulut kattaa

18. pykala

pykala Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eiköhän Blizzardin tarkoitus on tehdä mahdollisimman isot voitot,tuskin ne huvikseen WOW:a on tehnyt

19. FinBomber

FinBomber Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mie oon kans ostamas WoW:ii ja wähä vituttaa tommone kuukausi maksu, mut mitäs siitä ku ostaa sen kokoelma paketin joka maksaa jonku 55-60e ni saa kk:n peliajan ja jos se on kuukausi maksun arvosta ni kyl mää aijjon sitä pelata :D

Joku vois pistää suomalaisen foorumin WoW:ille
    vai onko semmone jo jossai???

20. lettas

lettas Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    219
    Pisteet:
    93
    Varmasti siihen on rahaa mennyt, mutta on se määrä on jo pelkästään usa:n myynnillä netottu. Pelin ei tarvitse olla älytön hitti, että se maksaa itsensä takaisin, wow luultavimmin tekee sen moninkertaisesti.

21. pykala

pykala Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Se on nyt kuitenkin turhaa porata kuukausimaksuista,peli on niin loistava että ei minua harmita yhtään se 12 euron kuukausimaksun maksaminen.
    Ja kuten joku jo mainitsikin pysyypähän kaikki peelot ainakin poissa.

Ja kaksi Pätsiäkin on jo tullut ja muutenkin toimii servut tosi hyvin,ei lagaa käytännössä yhtään ainakaan mulla vaikka isommalla raidilla olen ollut jo mukana.

PvP tuo mukavan lisämausteen expaamiseen ja questien tekemiseen competed territorylla.

Ja jos ei tee mieli maksaa niin voihan sitä pelata jotain muutakin peliä.
    Kuitenkin se on aika pieni summa siihen verrattuna mitä porukka esim pistää yhdessä illassa baarissa menemään.Itse pistin tossa viime syyskuussa 110 euroa yhden jääkiekko-ottelun pääsylippuun,eikä kaduta yhtään sekään.Raha on vain välttämätön paha. Jag har talat

Jaa tämä sivu