Wordin cd-key?

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi Btri 18.08.2006.

1. Btri

Btri Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei,mulla on tällainen ongelma.Ostin 2002 tietokoneen ja pakettiin kuului alkuperäinen Worksuite 2001 sisältäen Microsoft Word 2000 kirjoitus ohjelman.Minulla on siis alkuperäiset asennnus levyt.

Tässä taannoin vaihdoi konetta ja en saa enää Wordiä asennettua kun minulla ei ole cd-key:tä.Ensimmäinen koneeni,jonka mukana nuo kyseiset ohjelmat tulivat oli liikkeessä toiminut esittely koneena ja softat oli valmiiksi asennettu.En silloin ymmärtänyt kaivata tuota kyseistä cd-key:tä kun koneen kotiini kannoin.Oli ilmeisesti jäänyt liikkeeseen jonnekkin laatikon pohjalle?.Soitin nyt liikkeeseen ja myyjä antoi oman kotikoneensa wordin cd-keyn,mutta se ei toiminut.

kysymys kuuluukin.Voinko jostain saada tuon cd-keyn, vai onko Word nyt ikuisesti menetetty?

2.  
  3. NeFer

NeFer Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ihan ensimmäiseksi kyseinen liike on vastuussa tuon ongelman selvittämisessä sillä jos he myyvät "ohjelman/median" on heidän toimitettava siihen myös tuo kyseinen cd-key, he eivät saa myydä konetta jossa ohjelma ilman mediaa ja siihen tarvittavaa serialia.

Näin ainakin vielä silloin oli kun minä seison siellä tiskin toisella puolella.

Viimeksi muokattu: 18.08.2006

Jaa tämä sivu