Mulla on semmonen ongelma että osettiin uus kallis kone missä on näytön ohjaimena Nvidia GeForce 8600GT ja silti fps on välillä 4-60 ja välillä ihan hyvä olen muistanut laittaa /com_maxfps 125 mutta ei auta, vinkkejä kiitos.
Ongelma vois olla just toi 8600 GT ku ei oikee jaksa uusimpia pelejä pyörittää. Kannattaa vaihtaa tohon 8800(johonki sen versioo)
Älä puhu kakkaa. Hyvin crysis kulki medium-asetuksilla, mutta mun mielestä ei kannata hankkia vielä uutta näyttistä kun ei ole niin kauhean suuria tehoeroja.
Itselläni oli vasta käytössä 8600GT ddr2 512mt spekseillä. Mitä nyt wolfesteinin FPS vaihteli just 2-50. Mielestäni kyllä pitäisi pyöriä keveästi tuolla ohjaimella, mutta en tiedä mikä sitten oli. Veikkaisin et ongelmia emon/vistan kanssa.
No tossa on muuta informaatiota -->Prosessori: AMD Athlon 64x2 5000+ Näytönohjain: NVIDIA GeForce 8600GT 512MB Muisti: 3GB DDR2 Kiintolevy: 320GB 7200rpm Optinen asema: DVD+/-RW double layer, LS WLAN: kyllä Firewire: kyllä Muuta: muistikortinlukija, langaton hiiri ja näppäimistö, TV-viritin Käyttöjärjestelmä: Windows Vista Premium.
Siis kyl toi nayttis on iha hyvä ja siit on kai pelkästää 2 parempaa GeForcee ja toimii cs ihan hyvin mut joku siin mättää ;S ja jos kerran vanhas oli GeForce 6100 ja siinäki oli parempi ni kyl siin nyt joku mättää ja oli ihan tonnin kone et emt..vaik ei se kai oo hirveesti
Mitä mä oon kuullu ni on tos kyl aika suuri ero mut toi 8600Gt:llä pitäis saada se 125fps niinku mun kaveril