elikkäs oisin pelaamassa wolfenstein enemy territorya kaverin kanssa, mutta kaveri saa consoleen siinä ennen peliä joka ilmestyy seuraavanlaisen: siin lukee jotain muuta mutta siks ei toimi koska sanoo: GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL subsystem elikkä mistä johtuu että sanoo tuolleen? ennen on silläkin toiminu ET ja nytten innostui taas mutta ei peli toimi tuon takia. mikä mättää?? nopeeta vastausta
Conffeissa vika... kokeile poistaa conffeista tavaraa ni saattaa toimii ku mulla oli toi sama vika joskus... Mulla oli conffeis joku stereo juttu ni senku poisti ni alko toimii
Poistamista en suosittele siten peli ei ainakaan toimi.. vika on openGL:ssä, mutta en ole asiantuntija joten juttu menee minun osalta kiinni.
Ei ole vika "conffeissa". Voisi sanoa että yhdeksän kertaa kymmenestä tuon virheilmoituksen aiheuttaa vialliset / puutteelliset näytönohjaimen ajurit. Yleensä ilmoitus johtuu käytännössä siitä että tarvittavaa Opengl-rajapintaa ei löyty ajureista, ts. niitä ei välttämättä ole ollenkaan. Tarkistahan /käske tarkistaa siis tilanne näytönohjaimien ajurien osalta. Viimeistään uusien ajurien asennus (vanhat pois alta, luonnollisesti) pitäisi auttaa.