Eli tulee tällanen viesti aina vähän aijan pelaamisen jälkeen: Server disconnect - Punkbuster kicket player '...' RESTRICTION: Corrupted File/Memory [81049] Eli missäs vika piilee?
Pb on päivitetty jo pariin otteeseen, mutta ongelma vain jatkuu jatkumistaan. Ikinä ei ole tullut käytettyä botteja ym. huijaus ohjelmia.
jaaha.... TODELLA HANKALA jos multa kysytää.... Ookko kokeillu asentaa pelii uuellee? Mun kamul sama vika, mut valittaa eriä(Server disconnect - Punkbuster kicket player '...' RESTRICTION: Corrupted File/Memory [81049]) onko tuo ... sun nimi? vaihappa johonki toiseen, Luulen että punkbuster ei tykkää susta koska sul on ihan huono nimi suomalaiselle, punkbuster näkee sen mistä maasta oot Eli koitappa eka muuttaa sun nimes ja jos se ei toimi asenna vaa uuellee. Ei muuta paitti jos joku tietää että miten tehää servu tai modi nii mulle vaa tietoo teen oman servun Nimen kerron myöhemmin
Joo asennettu on parikertaa uudelleen ja mun nimi ei oo toi et sen puoleen Johtusko tää jostain et muisti on hajalla tai jtn?
Mulla on sama ongelma Forgotten Hope 2:ssa. Paitsi että itelläni on tossa numerosarjana 81159. Olisi erittäin hyvä jos joku voisi edes hieman auttaa. Uudelleenasennusta on kokeiltu.