1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

wolfenstein enemy territory

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi thejammy 04.05.2006.

  1. thejammy

    thejammy Regular member

    Liittynyt:
    05.04.2006
    Viestejä:
    1,823
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    joo eli netistä ladattava ILMAINEN netti sota-/räiskintäpeli. Muutaman vuoden vanha ja sen voit ladata tästä: http://www.peliplaneetta.net/tiedostot/pelidemot/3d-raiskinta-toiminta/3887/
    Pelissä siis soditaan kahden joukkueen (axis ja allies) kanssa vastakkain, jolloin toinen koittaa tehdä tehtävää( esim. varastaa kultaa,tuhota jotain..ym) ja toinen joukkue parhaansa mukaan koittaa estää tätä tapahtumasta. Pelissä on siis 5 eri "sotilas" luokkaa jolla jokaisella on oma erikoisuutensa (esim. medic voi parantaa muita ja itseään, engineer voi korjata hajonneet tykit ja laittaa miinoja ym.ym) Pelin grafiikat eivät ole aivan parhaasta päästä, joten peli toimii myös suhteellisen huonolla koneella ja netillä (itselläni toimii netti on 256kbit/s ja radeon 9200se näytönohjain) suosittelen lataamista ja yrittämistä!
    VAROITUS: voi aiheuttaa riippuvuutta
     
    Viimeksi muokattu: 04.05.2006
  2.  
  3. jorkkeli

    jorkkeli Regular member

    Liittynyt:
    06.10.2004
    Viestejä:
    604
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jep. Näin on :D
     
  4. thejammy

    thejammy Regular member

    Liittynyt:
    05.04.2006
    Viestejä:
    1,823
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    pitäähän se varoittaa...ei voi minua syyttää jos jää koukkuun :D
     
  5. T.M.O.E.

    T.M.O.E. Regular member

    Liittynyt:
    30.04.2004
    Viestejä:
    114
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Minulla on 1024/512 netti, Amd 1600 Duron, 512Mb, 9600SE 128mb, asetuksista otettu oikeestaan kaikki mahdollinen pois, resoluutiona 800*600 ja silti tietyillä servereillä painuu fps:ät alle 20, aukeilla alueilla ja kun tulee vihollisia vastaan.

    @thejammy

    Paljonko sun fps:ät on ja mitkä asetukset ?
     
  6. thejammy

    thejammy Regular member

    Liittynyt:
    05.04.2006
    Viestejä:
    1,823
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    asetukset niin alhaiset kun mahdollista...fps yleensä ei mene (edes aukealla) alle15 maksimissaa jopa 120. se riippuu sit kait myös siitäö että miten iso servu..itse pelaan noin 20playerin servulla ja hyvin toimii. ja sit vähän servu mainontaa :D
    wolftigy: avaa console (paina §) kirjoita /connect 213.141.119.205:29760
     
  7. T.M.O.E.

    T.M.O.E. Regular member

    Liittynyt:
    30.04.2004
    Viestejä:
    114
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kiitos nopeasta vastauksesta. Oon tuskaillu noitten fps:ien kanssa jonkin aikaa. ****ttaa kun alkaa nyimään kun miehiä tulee vastaan. Onkos sulla kuin nopea prosessori ?

    Oon yleensä servulla, jossa 24-38 pelaajaa. (Weedmans Xp save ja EFT Xp save).
     
  8. thejammy

    thejammy Regular member

    Liittynyt:
    05.04.2006
    Viestejä:
    1,823
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    T.M.O.E muuten sekin vaikuttaa että missä sen servun hosti kone on eli jos se servu on esim kiinassa niin sun bingi on jotain 200 ja sekin sitten vaikuttaa aika nätisti lagimiseen. Ja itelläni on niin paska kone kun olla ja voi 2.4Ghz intel celedron prossu...siis tämmösen hp:n 3vuotta vanhan koneen prossu+muut. eli ei juur tehoja vaadi/ei ole....
    VINKKI: kirjoita consoleen esim /bind "jokin näppäin(esim o)" vsay cheer hahaha! eli nyt kun painat sitä esim "o" niin tekstinä lukee hahaha! ja kuuluu ääni :D
    ja täs on joitain linkkejä joista voi olla hyötyy:
    http://enemy-territory.4players.de:1041/modules.php?name=Nick_Colors
    http://thebind.planetquake.gamespy.com/bindlist.shtml
    noin. kysyvä tietää ja kysyä saa :D
    EDIT1: täs on myös yksi hyvä linnkki SUOMALAISELLE klaani sivulle jossa on mm tiedostoja,foorumit ja ohjeita
    http://www.et4fun-taistelukoulu.org/
     
    Viimeksi muokattu: 05.05.2006
  9. T.M.O.E.

    T.M.O.E. Regular member

    Liittynyt:
    30.04.2004
    Viestejä:
    114
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kiitos taas, noi bindit ihan hyvin hallussa. Pingit yleensä alle 100 koska pelaan eurooppa servereillä. Mä vähän pahoin pelkään, että se on toi minun 1600 Duroni, joka aiheuttaa pullonkaulan nopeuteen.
     
  10. Jouko?

    Jouko? Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    14.07.2004
    Viestejä:
    3,858
    Kiitokset:
    32
    Pisteet:
    78
    Kannattaa kuitenkin ajella kaikki spywaret läpi yms. ettei siellä olis mitään häikkää :) Ja tietenkin turhat ohjelmat kannattaa laittaa pois päältä.
     
    Viimeksi muokattu: 04.05.2006
  11. thejammy

    thejammy Regular member

    Liittynyt:
    05.04.2006
    Viestejä:
    1,823
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    kaikki turhat ohjelmat pois...kuten meset ja muut...kun jos mese on päällä ja tulee viesti niin brightness menee ihan tummaks...tosin kirjoittaa consoleen (r_gamma 2.6(tai jokin muu luku) niin se muttu vaaleeks
     
    Viimeksi muokattu: 05.05.2006
  12. T.M.O.E.

    T.M.O.E. Regular member

    Liittynyt:
    30.04.2004
    Viestejä:
    114
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ad-Aware, SpyBot, Ewido ja Registry Mechanikkia pyöritä parin viikon välein. Eli kone kohtuu pöpötön.

    Asensin tossa vähän aikaa sitten koko Wolfensteinen uudelleen, mutta ei vaikuttanut.

    Täytyy kokeilla ajaa ihan kaikki ohjelmat alas. En kyl usko et esim. Daemon Tools vaikuttaa suorituskykyyn, mut laitan perkule virustorjunnat ja softa palomuurinkin alas ja kokeilen.

    Totta tosiaan oon pelaillu viime aikoina kaverin kanssa, jollonka meillä on ollu puhe yhteys messengerin välityksellä. Tämä on tietty voinu olla yks hidastava tekijä.

    Täytyy varmaan kokeilla "buuttaa" toi Wolfensteinin config:ikin et ei omat asetukset häiritse jne.
     
  13. Jouko?

    Jouko? Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    14.07.2004
    Viestejä:
    3,858
    Kiitokset:
    32
    Pisteet:
    78
    Palomuuria en suosittele ottamaan pois, ellet sitten kokeile offline-tilassa. Mutta toi messengerin puheyhteys on saattanu vähän lagittaa sitä, eli kokeile ilman sitä jos et ole kokeillut.
     
  14. T.M.O.E.

    T.M.O.E. Regular member

    Liittynyt:
    30.04.2004
    Viestejä:
    114
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Niin mulla on tossa adsl-kytkimessä oma palomuuri, niin on periaattessa turvallista kytkeä softa palomuuri pois. Kunhan kerkeen niin kokeilen ja imottelen tuloksista. Kiitos kaikille vaivan näöstä. Peli on hyvä.
     
  15. thejammy

    thejammy Regular member

    Liittynyt:
    05.04.2006
    Viestejä:
    1,823
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    ainakin kaverini pelaa ilman viirusturvaa (siis pois päältä kun pelaa) koska olikohan se f-secure hänellä estää pelaamisen jostain ihme syystä mutta ei ole tullut mitään viiruskis tai muita haiitaohjelmia.
    lataa samoin tein uudet konffit jos se vaan siit on kiinni ja täs on nettisivu mil voi tehä ite konffit.
    http://lakedrake.boxke.be/
     
    Viimeksi muokattu: 06.05.2006
  16. T.M.O.E.

    T.M.O.E. Regular member

    Liittynyt:
    30.04.2004
    Viestejä:
    114
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kokeilin ja otin kaikki ohjelmat vaan mitä saa niin pois päältä ja toden totta ei fps:ät tippunu alle 20 kuin aivan ääritilanteessa. Resoluutio oli 640x480.
     
  17. thejammy

    thejammy Regular member

    Liittynyt:
    05.04.2006
    Viestejä:
    1,823
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Sait konffit toimii? kannattaa ladata vaik joltain sivulta jotkut konffit koska ne jotka siin on valmiina on ihan pyllystä....muuten tällänen välikysymis mikä teijän sensitivity on? mul on jotain 4.5 :D
     
  18. T.M.O.E.

    T.M.O.E. Regular member

    Liittynyt:
    30.04.2004
    Viestejä:
    114
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itseasiassa konffeja en ollu viel vaihtanu. Mulla on kuuluisan Razaelin konffi pohjat joita oon ite vähän modifioinut. Tein nyt tolla automaatti koneella (johon annoit linkin, kiitoksia vaan) uudet konfit, kokeilen niitä kohan kerkeen.

    Mouse sens. tällä hetkellä lähietäisyydelle 1.8 ja kauas 1.5.
     
  19. thejammy

    thejammy Regular member

    Liittynyt:
    05.04.2006
    Viestejä:
    1,823
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Haluutko heittää linkin niihin sun konffeihin jos testaisni...omien kaa taas ongelmaa kun ei suostu avaa niit... :S:S
     
  20. T.M.O.E.

    T.M.O.E. Regular member

    Liittynyt:
    30.04.2004
    Viestejä:
    114
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mä voin laittaa myöhemmin mun konffit jos haluut, mut tässä "yönälkään" linkkinä pakettiin Aiming by Raziel jota kai pidetään jonkinlaisena ET ampuja guruna. Siinä on sen konffit ja paljon kaikkea muutakin. Paketin koko ~98Mb.

    http://www.swertcw.com/default.php?c=download&id=493
     
  21. samfin

    samfin Regular member

    Liittynyt:
    26.05.2005
    Viestejä:
    1,086
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Mihinkäs noi konffit puretaan? Vai purkaako se automaattisesti sen oikeaan paikkaan? Jos rupeaisi taas piiiitkästä aikaa höyläämään tota peliä. Ja jos konffit ei ole mieleiset, niin mitenkäs ne saa takaisin alkuperäisiksi, kun en tiedä mitä kaikkea noi muuttaa?
     
    Viimeksi muokattu: 06.05.2006

Jaa tämä sivu