Nyt on ilmennyt semmonen ongelma että minut potkitaan ulos lähes kaikista servuista mihin yritän mennä. EN käytä mitään botteja/ koodeja (mutta käytin ennen)ja pelaan servuissa joissa on PunkBuster. Kaikki asetukset PITÄISI olla kunnossa. Eli kun menen johonkin servuun, niin pääsen sinne kyllä ehkä minuutiksi pelaamaan mutta sitten se yhtäkkiä katkaisee pelin ja tulee semmoinen juttu kun: "Server disconnected for unknown reason" ja kun katsoo konsoliin niin siellä lukee että "Server disconnected for unknown reason PunkBuster Client: Not Connected to a Server. Toivottavasti ymmärsitte ongelmani ja toivottavasti pystytte auttamaan minua! Kaikki apu on tervetullutta!
Jos oot joskus käyttäny niitä koodeja ni voi olla että punkbuster on antanu bannit tms.., mutta kannattaa mennä PB:n kotisivuille..siellä muistaakseni on jotain neuvvoja just tällasiin ongelmiin.
No kävin kattomassa PB:n sivuilta mut ei siellä sanottu mun mielestä mitään tuon tapaseen ongelmaan. Olisko muita ehdotuksia?
Eli mulle tulee tämmönen viesti kun mut potkitaan jostakin PB srvusta pihalle: "Server Disconnected- has been kicked via Punk Buster (for 0 minutes)... RESTRICTION: service Communication Failure: PnkBstrB.exe initialization failed" Ensinnäkin, mitä toi tarkoittaa ja mitä minun tulisi ihan ensimmäisenä tehdä?! Toivottavasti pystytte auttamaan mua tässä ongelmassa!!
Jee ongelma ratkesi!! Eli latasin tämän: http://www.evenbalance.com/downloads/pbsvc/pbsvc.exe ja se päivitti PB:n ja teki siihen tarvittavia muutoksia niin johan alkoi pelaamaan. Jos jollain on ilmennyt samantapaisia ongelmia PB:n kanssa niin kannattaa kokeilla edellä mainittua PB:n päivityspakettia.
kun kokeilin sun tota punkbuster päivitystä se vielä heittää mut pois siitä samasta jutusta mitä toi et player sanoi voisitteko auttaa mua et saisin toimi wolfenstein enemy territoryn??????