1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

wmv-vob tiedostoksi

Viestiketju VCD ja SVCD -formaatit -osiossa. Ketjun avasi Lallu87 07.03.2006.

  1. Lallu87

    Lallu87 Member

    Liittynyt:
    07.03.2006
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Pitäisi saada koneella oleva kotivideo mikä on wmv tiedosto muutettua vob tiedostoksi, tai muuksi dvd tiedostoksi?Video dvd makerilla se ei onnistunut, koska se ei suostunut avaamaan wmv tiedostoa. Olisiko jotain muuta keinoa?
    Olen yrittänyt polttaa videota nerolla dvd:ksi, mutta sinne levyn taakse ei tule niitä "polttojälkiä" ja dvd soitin sanoo että levyllä ei ole mitään toistettavaa. Tietokoneella sitä voi ainoastaan toistaa, eli se polttaa sen johonkin kummalliseen formaattiin, jota minun pikkuneidin aivot ei käsitä =(
     
  2.  
  3. Skedeejä

    Skedeejä Regular member

    Liittynyt:
    26.07.2004
    Viestejä:
    422
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Viimeksi muokattu: 07.03.2006
  4. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
  5. ms55571

    ms55571 Member

    Liittynyt:
    06.11.2005
    Viestejä:
    38
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Pystytkö kelaamaan wmv-tiedostoa edestakaisin WMP:ssä? Jos et, wmv-filesi on viallinen. Mutta ei hätää, voit korjata filen käyttämällä esimerkiksi "ASF-AVI-RM-WMV Repair v1.82" ohjelmaa, joka löytyy www.boilersoft.com:sta.

    Vaikka pystyisitkin kelaamaan wmv-tiedostoa, käsittely "ASF-AVI-RM-WMV Repair v1.82" -ohjelmalla parantaa konversiota.

    Sitten toinen asia on itse konvertointi. Kannattaa käyttää TMPGenc -konverteria, TMPGEnc3xpress, joka löytyy ohjelma-osasta on ainakin puoliamatöörille hyvä ja helppokäyttöinen ohjelma. Muunna tällä ohjelmalla wmv ensin TMPGenc:n DVD-PAL-muotoon, jolloin syntyy MPEG2-formaatin tiedosto, jonka pääte on mpg. Tämän voit sitten polttaa nero visionilla dvd:lle. Jos vieläkin on ongelmia, lataa näiltä sivuilta TMPGEnc:n authorointityökalu, TMPGEnc DVD Author v1.6.34.89, jolla muunnat ensin mpg-filen vob-muotoiseksi ja saman ohjelman poltto-ohjelmalla poltat DVD:lle.
     

Jaa tämä sivu