wmv/avi/mp4 ym tiedostojen konvertointi

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi jaska70 26.02.2006.

1. jaska70

jaska70 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    moro,

ongelma: wanhalla tietokoneella on kaikenlaisii hyviä videopätkiä eri muodoissa (esim wmv, avi, mov, mp4, 3gp) mutta oma dvd soitin ei vissiin niitä toista. soittimena on philipsin dvdr3300h.

kuin saisin noi filut pelittämään tossa philipsin soittimessa ja millä softalla saisin hoimman tehtyä (koneessa pelkästään kirjoittava cd, ei dvd asemaa)?

soittimen tekniset tiedot kertoo siitä vain seuraavaa:
    - toistettavat levyt: cd-r/rw, dvd-+r/rw, dvd-video, mp3-cd, video cd/svcd
    - pakkausmuodot: mpeg 1 ja 2

2.  
  3. arcanix

arcanix Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    No sitten video-cd:ksi vaan. Kaikissa poltto-ohjelmissa on mahdollisuus polttaa sellainen, valitset vaan jostain alkuvalikosta/wizardista video-cd:n, jonka jälkeen raahaat videot levylle ja poltat. Ei tarvitse konvertoida, poltto-ohjelma hoitaa sen (ainakin avi/mpg tapauksissa).

4. viuhake

viuhake Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itse kokeilin tuota näin: minun digikamera tekee MOV-tiedostoja. Konvertoin hp:n omalla Image Zonella mpg:ksi ja poltin Video CD:ksi Nerolla. Ilman konvertaatiota MOV ei näkynyt, mutta erilaisilla konvertointi ohjelmilla (afterdawnista löytyy) saa vaikka minkä tiedoston miksi tahansa muutettua. ImTOO Converter konverteeraa pelkästään MOV tiedostot, hp:n Image Zone muuttaa (ainakin MOVit) pelkästään MPG 1:ksi. Lisäksi dvd-laitteesta piti valita PCB off (en nyt jaksa tutustua mitä se tarkoittaa). Joku varmaan osaa valaista minua tästä asiasta.

Jaa tämä sivu