En tiedä mikä on, mutta ei enää n. kuukauteen ole toiminut netissä katsottavat videot WMP:n avulla. Tulee "Avataan mediaa..." sitten "Valmis". Painan playtä ja taas avataan mediaa. Tätä jatkuu loputtomiin. Eli video ei edes aukea. Ongelmat eivät alkaneet asennettuani WMP 11, vaan myöhemmin. Eli olen joskus pystynyt katselemaan videoita netissä WMP 11 avulla. Mikä mättää?
koklaas asentaa uusiks. voi auttaa. sit onko kyse viel jostain beta versiost (epäilen et ei ole) ja sit onko vistan vai xp wmp11?
Mulla on xp. En tiedä oko beta vai ei, kun latasin ton sillon, ku kone tarjos uutta wmp versioo ladattavaksi.
no jos kone tarjos asennettavaks ni en usko et on beta versio. mut jos ois beta en ihmettelis sillä ne oli aika kälysiä ja kusi vähän väliä mut tää viimesin versio toimii mut jottain kodekkei voisit tosiaan asentaa esim. divx voi auttaa mut on parempiakin on kuten käy ilmi.
enpä oo joutunu ennen asentelee tai purkaa kodekki pakkauksia, mut mitäs se pittää sisällään, mut luulis et ne on vaan asennusta varten olevia tiedostoja et meikä sanois et ei oo väliä. korjatkaa joku jos olen vääräs. mut pura minne lystäät ja sit kato niist setup.exe tai vastaava ja asenna. näin luulisin asian olevan.