WLAN-verkon asennus

Viestiketju WLAN ja lähiverkot -osiossa. Ketjun avasi ollimaha 13.10.2008.

1. ollimaha

ollimaha Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Terv!

Olis pikkunen ongelma, johon en oikeen tältä palstalta löytänyt sopivaa apua. Elikkä kun mulla on läppäri, jossa on langattoman WLAN:in tuki. Ja mulla on myös modeemi joka tukee sitä. Muistaakseni ZyXel Prestige 660HW. Netti toimi erittäin hyvin ennen, mutta menin formatoimaan koneen virusten takia, ja asensin windowsin uudelleen, niin netti ei enää pelaa. Mitä ihmettä mun tarvii tehdä, kun oon kaikkia paskoja windowsin velhoja yrittänyt, tuloksetta. Auttaisitteko mua pikkasen??

Kiitos!!

2.  
  3. Tonzi

Tonzi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    En pahemmin näistä asioista tiedä, mutta olisko se voinu hukata jotku ajurit?

4. mika

mika Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    Kato eka onko laitehallinnassa ongelmaa (punainen/keltainen huutomerkki) tuon langattoman laitteen kohdalla. käynnistä -> suorita -> devmgmt.msc ja ok pääsee laitehallintaan ainakin, myös ohjauspaneelin kautta, järjestelmä -> laitteisto -> laitehallinta.

Onko service pack asennettu? sp 2 tai 3?

Jos kätytät salausta, niin olet tarkistanut, että asetukset on siellä oikein? salaus, ssid, salasana jne.?

Jos kerran samalla modeemilla on toiminut ja modeemin asetuksia et ole muokannut, niin windowsin asetuksissa pientä klikkiä :)

5. Zalmiac

Zalmiac Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Uskoakseni NÄMÄ Elisan ohjeet ovat juuri käyttämällesi modeemille + Windows:in käyttöjärjestelmälle tehdyt...

Jaa tämä sivu