Tuli ihan puun takaa tollanen juttu, että wlan sovitin ei kannettavasta lähde päälle. Laitehallinnasta katsoin ja siellä luki että resurssit ei riitä. No buuttasin koneen ja yllätys: Laitehallinnassa ei ole enää koko sovitinta. Oon sen ottanut irti tuolta mini pci-e väylästä (mikä nyt onkaan) ja puhallellut pölyjä pois. Ei toiminut. Että mitä tehdä? Olen yrittänyt ajureita asentaa ja käyttiksenkin olen uudestaan asentanut. Kone on HP Pavilion d2007ea, kuten sigussa seisoo.
Itellä oli ihan sama ongelma! Eipä siinä... Korjaantu itsestään. Onko sulla Atherosin sovitin? Kun saa uudet ajurit laitettua ja Windowsin päivitettyä niin taitaa toimia paremmin. Kerran taisin saada silleenkin että otin tavallisen ethernet sovittimen ja modeemin pois päältä. Ekan kerran piti koneen levätä yön yli että löytyi laitehallintaan koko laite.
mulla oli sama ongelma just HP:n kannettavan kanssa ja lähetin takuu huoltoon. sieltä sanoivat että emolevy on rikki ja monilla on ollu sama ongelma.sain sitte viikon päästä koneeni takasin ovelle ja toimi ku unelma
Perkele, arvasin tuon. Se on ollut jo 2 kertaa huollossa emolevyn takia... Ongelmana on vaan, että takuu on jo umpeutunut ja toimenpide maksaa taas 300e...
mulla kans oli takuu ummessa koneessa, mut silti meni emolevy takuuseen, oli kuulema joku pitkitetty takuu? vikana oli silloin et näyttö ei mennyt päälle ollenkaan. nyt varmaan taas emolevy hajalla, ku wlan ei toimi. bluetooth yhteys näkyy kyl mut wlania ei missää?? laitoin jo asiakaspalautetta, oottelen vastausta...
Kone jo hp:n käsissä (kai) 1kk, ja nyt saatu tietää että lisätakuuta tuli. 3. Kerta ton emolevyn kanssa...
Viimeisin Bios ja ajureitten asennus WLAnille uudestaan. DV6000 sarjalaisissa on ollut samaa ongelmaan kanssa, ja jos noi toimenpiteet ei ole auttaneet niin silloin se valitettavasti on emolevy vika. Reklamaatiota vaan HP:lle
Kaikki tein, nyt se on korjauksessa. Ostan kyllä uuden koneen ja tuon hp:n annan äidin murehdittavaksi. Kuulemma itse rikon nuo vehkeet. Saapa nähdä miten äiti tuon kanssa sotkee Emolevy vika on ollut tuossa koneessa 2 kertaa ja tämä on kyllä 3.
laitoin hp:lle s postia. ja jatkettuu takuuseen menee. postituskulutki ilmaset... mulla "vasta" toinen kerta ton emolevyn kaa
Vanhojen läppäreiden "yleinen vika". Eli konetta siirrelty ja kuoret alkavat väsyä jolloin antavat periksi ja emolevyyn kohdistuu suurempi rasitus jolloin se kärsii. Siinä villiveikkas joka ei päde wlan ongelmaanne jos sitä esiintynyt uusissakin koneissa.