Eli ongelmani on nettiyhteyden yllättävät katoamiset. Tämä on tapahtunut jo muutamaan otteesen ja nyt alkaa v*ttaan. On käynyt siten, että olen käyttänyt konetta normaalisti ilman asetuksien säätöjä, mutta kun olen sammuttanut koneen ja käynnistänyt sen uudelleen, ei verkkoon pääsekkään. Ongelma on ratkennut järjestelmän palauttamisella, mutta nyt tällä hetkellä viimeisimmällä kerralla kun ongelma ilmeni, se palautuspiste ei poistanutkaan ongelmaa, joka edellisellä kerralla poisti. Olen täysin ymmälläni ja kohta hajoamispisteessä! Yhteyteni toimii HomePNA tekniikalla, ja verkkoyhteyksissä yhteys näyttää pelaavan ihan OK ongelman ilmetessä. Pingaus toimii vain oman IP-osoitteni kohdalla, mutta reitittimeen ja nimipalvelimeen ei saa yhteyttä? Ongelma ei johdu niistä koska muilla talon asukeilla yhteys toimii samaan aikaan. Jos jollakulla on ajatuksia niin viitsisitö pistää jotain helppiä.
itselläni on ainakin modeemi ja wx pro ja kun tuo xp tahtoo aina poistaa modeemini kun poistuu netistä niin josko kattoisit ne puhelin ja modeemiasetukset. poista se ja sitten asenna uudelleen eli annat xp itse tunnistaa sen ja itten asennat mitä xp ehdottaa...