Onko kukaan törmännyt kyseisen yhdistelmän kanssa seuraavaan ongelmaan: Televisiokanavia katsottaessa kaikki toimii ihan ok, mutta kun yritän nauhoittaa jotain ohjelmaa tulee seuraava herja: Stream DShow Error Start DVB Recorder Määrittämätön virhe. (0x800004005) En saa myöskään VTplus for winTV ohjelmaa toimimaan, valittaa seuraavaa: ensiksi hcwdvbwst.dll Failed to start VBI server sitten: hcwtvcmx.dll Teletext driver not found or not valid Olen yrittänyt asennella korttia, ajureita ohjelmaa ja käyttistä uusiks, mikää ei tunnu auttavan Osaako kukaan siis sanoa mikä auttaisi?
Mulla on toi sama yhdistelmä... Viime viikolla sain joten en oo vielä nauhotusta ehtiny kokeilla mutta toi 'VTplus for winTV' ohjelma toimi ekalla kerralla, toisen kerran kun avasin tuli samat valitukset kun sulla... Itekki oon yrittäny asennella uudestaan mutta ei onnaa. Mikä versio sulla on sun ajureista ja softasta? (Näkyy siinä asennus levyn oikeassa puolessa) Nimittäin uusimmassa (V 1.3) on todettu useitakin ongelmia mutta lähiaikoina on kai tulossa päivityksiä tai jtn....
Joo tuo 1.3:nenhan mulla on jotain taas eilen tuon kanssa säädin ja nyt toimii nauhotus ihan ok, paitsi radiokanavien kuuntelun jälkeen pitää välillä sulkea ohjelma. VTPlus ei toimi vielä, täytyy sit vaa odotella uusia ajureita