winmx3.3

Viestiketju Keskustelua musiikkiohjelmista -osiossa. Ketjun avasi pastor 06.09.2002.

1. pastor

pastor Guest

Onko yhtään parempi kuin 3.22?

2.  
  3. Hermanni

Hermanni Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    no näin nopeasti niin pari paljon toivomaani uudistusta: eli tuki oggille ja tiedostot joilla on monta lähdettä, mutta kaikkiin on jono (eli status/ server 0+0) on nyt siellä alhaalla listaa niinkuin pitääkin (ette taineet taineet tajuta tuosta jälkimmäisestä mitään, mitä minä yritän sanoa :) ei se mitään kokeillaa niin ehkä ymmärrette mitä ajan takaa. Ja paljon kaikkia pientä lisäsälää ja tietysti vielä vähän sekavampi käyttöliittymä, no joka tapauksessa kannattaa päivittää minusta.

4. vilenius

vilenius Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mistä johtuu kun hain winmx 3.3 niin ei saa yhteyttä enää hakee mutta mitään ei tapahdu oli ennen 3,22 toimi ihan hyvin
    poistin ja asensin 2 kertaa mutta ei tulosta

5. kani

kani Guest

Mulla toi uus winmx heittää jotain errorii kehiin. Mites muilla??

6. make55

make55 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla 3.3 pelaa muuten hyvin, mutta muut eivät pysty uploudaamaan yhtään mitään. Edellisessä versiossa sentään joku sai ulos jotain, mutta nyt ei mitään. Olisiko jollain mitään vinkkiä heittää tuohon ongelmaan? Asetuksia on kokeiltu muutella.

7. pastor

pastor Guest

Nyt parin päivän kokemuksella ei voi ainakaan moittia ohjelmaa. Ei kaatuilua eikä minkäänlaista jumimista. Nopeampi kuin 3.22 etsinnässä ja valikkojen käytössä.

8. vilenius

vilenius Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mulla toimii kaikki ihan ok paitsi winmx hakee yhteyttä mutta ei löydä

9. make55

make55 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos sulla on palomuuri päällä, niin se wwinmx 3.3 ei läydä niitä oikeita portteja automaattisesti, vaan ne on laitettava sinne itse, jos ymmärrät mitä tarkoitan. Topinen kohta on tämä secondary ja primary kohta. Mulla tuntuu toimivan vain secondaryllä, tosin sen ekan uuden version jälkeen en ole toista kokeillutkaan.

10. verkkeli

verkkeli Guest

muuten 3.3 on parempi, mutta kun etsii tiedostoi niin se lajittelee ne ihan miten sattuu...(en tarkota ettenkö tietäs miten niitten järjestystä muutettas)

11. vilenius

vilenius Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    3,22 löysi portit yhteys tuli parissa sekunnissa. koitin koulun koneella ja toimi ihan hyvin toi 3,3. kuulin että filujen määrällä olisi merkitys? on n.270. aina kun koitan se alottaa libraryn tekemisen uudelleen. vinkkejä porttien laittamiseen ? kiitos etukäteen! ongelma selvis norton antivirus esti yhteyden kiitos sille!!

Viimeksi muokattu: 14.09.2002

Jaa tämä sivu