Voiko kukaan kertoa miksi Winmx ei saa enää muodostettua yhteyttä?? Ei saa edes etsittyä biisejä... Ei kai totaki nyt oteta pois käytöstä??
kuinka nopea yhteys sulla on? kuinka kauan odotit yhteyden muodostamista? mikä winmx versio käytössä, jos vanhempi kuin 3.3 niin kannattaa päivittää, koska 3.3 on paljon nopeampi! biisejä ei saa etsittyä jos et ole ensin muodostanut yhteyttä. en oo ainakaan kuullut mitään winmx:n lopettamisesta...
Mulla on adsl.. Mut miksi se ei muodosta sitä yhteyttä?? Niin ja oon kokeillu kopioda sit uusinta WinMX:ää, mut ei saa kopioitua ku puuttuu kuulemma QuickTimeltä jotain ohjelmistoa...
mulla se muodostaa yhteyden yleensä 1-5sek joskus menee 30sekkaa, mulla on 128ISDN. quick timeltä? en oo koskaan kuullukkaan että sillä ois jotain tekemistä netistä lataamisen kanssa, jos sulla ei oo mitään lataus ohjelmaa niin hae vaikka freshdownload, mitä ite käytän.
Ei toimi mullakaan enää versio 2.6 Heti kun winmx:n käynnistää ja siinä vilahtelee niitä osoitteita, joihin se yrittää ottaa yhteyttä. Jokaisessa vilahduksessa näkyy teksti: OFFLINE ja lopuksi STOPPED. Ongelmasi lienee edellä kuvatun tapainen. Ehkä netin puolella on muutettu jotain osotteita? Itse en ole muuttanut mitään asetusta, minkä lisäksi fomatoin kovalevyn kun ajattelin jonkun muun ohjelman muuttaneen koneestani jotain asetusta. Kaikkien näiden toimien jälkeenkään yhteyttä ei synny 2.6 versiolla. 3.3 kyllä toimii mutta en pidä siitä yhtään. Olen löytänyt netistä ohjeita ongelman ratkaisuun, mutta ne eivät kuitenkaan toimineet. Eglannin taitoni on rajoittunutta ja toivon että että joku Suomea puhuva keksii ratkaisun.
mulla ei yhdistänyt 3.3 mutta 3.22 toimi . mulla oli norton anti virus joka esti yhteyden otin sen pois alkoi toimia moitteettomasti. tosin 3.22 oli parempi
Missä vika kun tilausnumerot status kohdassa vain suurenevat tai pysyvät 10-30 välillä eikä minun vuoroa tule ollenkaan? Versio on 3.3 toimisko aikaisemmat paremmin?
Eska ihmettelee samaa asiaa kuin itsekin ihmettelin kunnes kaverini keksi hyvän se- lityksen: kun olet jonossa jollekin käyttäjälle hän voi pudottaa sinut ja muitakin käyttäjiä pois, ja kun seuraavan kerran winmx yrittää taas aloittaa siirtoa onkin jonotilanne muut- tunut. Olisiko selitys tässä?
Voi olla juttu tuollainen, koska joiltakin käyttäjiltä saa tiedostot ihan numerojärjestyksessä. Mutta olisko kukaan huomannut eroa tuossa numerojärjestys jutussa uuden ja vanhempien versioiden välillä. Onko uusin v.3.3 yleensä paras ja toimivin?