Minulla on kaksi konetta ja molemmissa Windows Xp. Olen luonut nettiyhteyden jako ohjelmalla kaiken tarvittavan ja sillannutkin olen yhteyden, mutta silti netti ei kummasti toimi. Käytössäni on Telewell TW-EA100B Usb modem. Olen etsinyt ohjelmaa jolla nettiyhteyden voisi jakaa ongelmitta tai neuvoja tietämättömälle.
Siis 1 koneesta menee kaapeli modeemiin ja 2 koneesta ristiinkytketty kaapeli 1 koneen verkkokorttiin?
Itse suosittelen uuden modeemin osto noin 40 eurolla (jossa on siis useaampi RJ-45 portti), jos budjetti ei ole tiukalla. Vähemmän säätämistä ja toista konetta voi käyttää netissä vaikka toinen ei olisi päällä. Toimiiko ping noiden koneiden välillä?
Kyllä toimii, mutta minulla on isompi ongelma, kun sain tuossa Sandisk:in 512mb MP3 soittimen joululahjaksi ja en sitten millään ole saanut musiikkia siirrettyä soittimelle ei ollut mitään ajureita tms. Jokin MIP:tä yrittää tuoda esille kun laitan soittimen koneeseen kiinni, mutta mitään ei tapahdu siltikään
MenuX: Sandiskin asetuksista pistetty massamuisti tila päälle? Muuten se taitaa toimia oletuksena vain Windows Media Playerin kautta.