Windows XP:n sisäänkirjautumisvalikko

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi .W. 08.06.2004.

1. .W.

.W. Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hämmästys ja kummastus, ja järki loppuu nyt..

Asentelin kokeilumielessä Windows serverin, ja siihen domainiin liitin XP koneen, jolloinka tuttu kuvakkeellinen sisäänkirjaantumisvalikko muuttui wanhan kunnon(hah!) NT tyyppiseksi, kirjoita käyttäjätunnus ja salasana tyyliseksi. Nyt otin ton koneen irti domainista, niin se sisäänkirjoittautumisvalikko ei palautunutkaan automaattisesti takaisin normaaliksi. Oon koittanu kattella noita suojauskäytäntöjä ja vaikka ja mitä, mutta mulla loppuu nyt äly kesken mistä se muutetaan takaisin. Käyttöähän toi ei rajoita, vaan mukavampi olis se kuvakejuttu, ja ihan jo pelkästään mielenkiinnon vuoksi olis kiva tietää mistä toi ees muutetaan, joskus voi ihan tarvita ko tietoa.. :)

EDIT: Seuraava lisäys:

..joskus aikasemmin pähkäilinkin että miten pääsee kirjautumaan XP:n sillä systeemin luomalla "järjestelmänvalvoja" tunnuksella, se liittynee jotenkin tähän aiheeseen myös..

Viimeksi muokattu: 08.06.2004
  2.  
  3. ion!

ion! Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Start-settings-controlpanel-user accounts-> change the way user logs on or off

Tuolta saat vaihdettua kirjautumistapaa.

Sitten jos on tuo kirjautumistapa, jossa on kuvat pitää ennen kuin valitsee käyttäjän painaa ctrl-alt-del yhdistelmää kaksi kertaa, mikäli haluaa kirjautua järjestelmänvalvojana.

EDIT: Spellfix

Viimeksi muokattu: 08.06.2004
  4. .W.

.W. Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kiitoksia!! (miten mä tota en huomannu..) :D

Jaa tämä sivu