Käyttäjätiliä vaihtaessa kone ei suostu avaamaan mitään muuta kuin sen jonka on ensin valinnut. Jos yrittää avata jonkun muun niin se palaa vaan siihen tervetuloa ruutuun ja se ensimmäinenkään ei enää avaudu. Eli kone käynnistettävä uudestaan.
niin siis juuri noin sen teenkin.. pöpöt on tarkistettu F-secure + spybot. Windows asennettu uudestaan (siis tyhjään koneeseen) n. 2 viikkoa sitten.. Aikaisempi Win98se. Koneella on 4 käyttäjätiliä.
Onkos koneessa tarpeeksi vääntöä verrannollisesti latautuvien ohjelmien määrään? Kannattaa välttää tota lennokasta käyttäjien vaihtoa koska vähän vanhemmasta koneesta saattaa loppua vääntö...
kone on 1.4 athlon 256 Mt/40G asetuksista löytyi jokin "älykäs käyttäjänvaihto" eli että voi jättää ohjelmia auki. otin sen pois päältä ja nyt log off käynnistää koneen automaattisesti uudestaan.
Mun WinXp kaatumisen/uudelleen asentamisen jälkeen koin vähän samanlaisen ongelman, "switch user" ei toimi, mutta "Log Off" toimii normaalisti. Ongelma taisi tulla SP1 päivityksen jälkeen. Koneen skannasin viruksien varalta F-protilla+ad-warella, ei ongelmia. Onko kenelläkään mitään tuntumaa asiasta?
Mulla taas on Xp:ssä sellanen juttu, että ku tekee jotain 0,5-1,5h koneeseen tulee se sininen homma ja se sammuu. Sikku käynnistää uudestaan Tulee aina "Järjestelmä on palautunut vakavasta virheestä" Miksi?
Mitä siinä sinisessä ruudussa lukee? eka rivit on tärkeimmät..niistä vois saada selkoo missä vika. vikana voi olla lämpö, eli prosessori tai näytön ohjein kuumenee liikaa, tarkasta että tuulettimet pyörii ja ei ole pölyä. muistit vialliset. poweri ala tehoinen/viallinen. kerros lisää ongelmasta.. ja searchilla löytyy asiasta lisää ohjeita.
Olen yrittänyt tulla toimeen ilman sitä switch user toimintoa. Päivitin XPn Power Toys osio -> ja nyt voin (saattaa olla että toimii ilman PTkin !) nyt käytän näppäin yhdistelmää WINDOWS näppäin + L . Sillä onnistuu käyttäjän vaihto, kannattaa kokeilla. Jussi13 epäilen samoja ongelmakohtia kuin TUFF (kannattaa asentaa koneeseen jokin prossun lämpötilan ilmoittava softa !)