Windows XP:n asennus SP 3 kanssa

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi Herni666 03.01.2009.

1. Herni666

Herni666 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Elikkäs ongelma olisi seuraavanlainen. Olin juuri formatoimassa konetta ja asentamassa windows xp:tä jossa mukana sp3 ja ajoin windowsin asennuksen suoraan cd levyltä. Tietokone käynnistyi ihan normaalisti uudestaan ja kysyy käynnistettävää käyttistä (windows xp/windows xp asennus) jonka jälkeen jää tilaan missä mustassa ruudussa vilkkuu kursosi yläkulmassa eikä tapahdu mitään. Hauskintahan tässä on kun kone ei anna valita käynnistettäväksi pelkkää xp:tä taikka vikasietotilaa f8:lla eikä ota boottia cd levystä, vaan päätyy aina tähän viimeksi mainittuun tilaan. BIOS:ia olen koittanut resetoida joka ei auta mitään joten onko asennuksen ohittamiseen mitään muuta kikkaa olemassa enään kuin pajavasara? olen kokeillut ottaa boottia jo 3:sta eri windows levystä mutta ei tunnu onnistuvan ja näppäimistö pitäisi olla kunnossa koska biosiin ja boot menuun pääsee kyllä.

2.  
  3. Tuff

Tuff Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
  4. BforeDusk

BforeDusk Senior member

Kiitokset:
    7
    Pisteet:
    118
    Palautuskonsoli, Recovery Console, johon mennään ekassa sinisessä valintaruudussa painamalla R.
    Sisältää myös format komennon
    format c: /FS:NTFS
    Ja lähtee kaikki entinen c:stä. CD ei tarjoa muuta kuin asentaa se winukka.

5. Herni666

Herni666 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    jeps elikkäs ongelma ratkesi kun pistin usb näppiksen tuen päälle biosista kun sitä niin ahkerasti resetoin :D kiitoksia vastanneille kuitenkin

Jaa tämä sivu