Jos tuollaisen ostaa kaupasta yksityiskäyttöön jonkun komponentin mukana, niin mitä paketissa pitäisi tulla mukana? Kysyn siksi että tietyistä syistä heräisi epäilys että sain väärän paketin, mutta en valita jos noin kävi.
En tiedä minkälainen sen pitäisi olla kun en ole ennen ostanut, itse sain paketin. Ja tuossa paketissa on enemmänkuin yksi CD. Siinä on kolme CD:tä asennuskoodeineineen sekä manuaaleineen ja pre-installation CD... [bold]Edit: typoja[/bold]
Tarkista joka levy että sieltä löytyy i386 kansio? Jos löytyy, niin onko ne samalla kielellä? (eli voi olla että oot saanu esim. 3 eri kieliversiota)
Tuskin, kun ne kaikki kolme ovat hologrammeineen muovipussin sisällä jossa on on suomenkielinen ohjekirja sekä jokaisesesa lukee suomeksi kaikki varoitukset ja että kyse on SP2 versiosta.
Ja huuto.net oli tuttu paikka? =) Tuli aika halvaksi, jos tosiaan sait kolme eri serialia matkaan + levyt + ohjekirjat... Hyvää joulua halusi varmaankin myyjä vain sulle toivottaa =)
Jospa tuo olikin pukki itse? En kyllä tiedä olenko ollut [bold]noin[/bold] kiltti.... Itse asiassa asensin yhden noista, käyttelenkin nytkin ja ihan aito on, joten nuo muutkin omine aitoustodistuksineen sekä ohjekirjoineen lienevät myös sitä miltä näyttävät. Joulu on taas, joulu on taas...jne. :-D