Windows Vista Update ongelma.

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi Z0MB13 31.08.2009.

1. Z0MB13

Z0MB13 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moi! Mulla alko noin pari viikkoa sitte ongelmat tän Windows Updaten kanssa.. Elikkä update ei pysty hakemaan enään päivityksiä koneelleni. Aina kun yritän etsiä uusia päivityksiä, saan virhekoodin 80070424.

En tiedä miten asian saisi korjattua.. Oon koittanu kaikkea mahollista mitä vaa oon googlesta löytänyt. En aio asentaa Vistaa uusiksi koneelleni!

Eli järjestelmäni on Windows Vista Home Premium 64-bit SP2.

Oon koittanut mm. näitä ohjeita: http://forums.techarena.in/windows-update/693206.htm

eli komentoriville syöttäny noita komentoja eikä tunnu auttavan. Olen koittanut myös ottaa käytönvalvonnan pois päältä käyttätililtä ja sitten koittanut syöttää ton %SYSTEMROOT%\SYSTEM32\REGSVR32.EXE %SYSTEMROOT%\SYSTEM32\WUAUENG.DLL komentoriville, mutta EI auta!

Ajoin myös Malwarebytes Antimalware ohjelman eikä se löytänyt koneesta mitään haittaohjelmia.

Pliis auttakaa alkaa menee hermot jo tän ongelman kanssa! Näyttää aika hankalalta tää tilanne nyt ku ei mikää tahdo toimia. Tosiaan monella on tuo ongelma ratkonnut tolla regsvr32 wuaueng.dll komennolla. Kiitoksia etukäteen!!!

2.  
  3. Z0MB13

Z0MB13 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Osaako kukaan auttaa? :|

4. Tuksu82

Tuksu82 Active member

Kiitokset:
    19