Windows Vista Basic FONTTI vaihtui

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi kerkkis 22.01.2008.

1. kerkkis

kerkkis Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Elikkäs juuri ennen fontin vaihtoa kikkailin easy gif animatorin kanssa, jolloin ajattelin ottaa edellisen bannerin auki...ruudulle rupesi ilmestymään 'error' -ikkunoita. Suljin sen sitten, jonka jälkeen fontti vaihtui...jos onnistun liittämään kuvan, niin näette miten ärsyttävä nykyinen fontti on.

Kuinkas sen nyt pystyy vaihtaa takas ja mikä on se perusfontti mikskä sen pitää vaihtaa :)

Kiitos paljon!

2.  
  3. kerkkis

kerkkis Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Perhana vaikka kuinka yrittää, niin silti ei vaan onnistu ton palauttaminen. Toooodella outoa! Täytyy varmaan sit tyytyä käyttämään tollasta ihmeellistä näkymää...ei voi mitää.

4. Nortti

Nortti Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  5. kerkkis

kerkkis Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos! Totaki oon kokeillu...ei onnistunu ikävä kyllä ihan kokonaan. Edelleenki noi ohjelman sisäiset fontit on pielessä. Siis niinku Tiedosto, Muokkaa, Näytä jne :(

Tosi outo juttu!

6. yamaneko

yamaneko Senior member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    118
    Kokeilitko ottaa lisäasetukset? Tuollahan voi valita juuri mitä valikoissa käyttää yms.

7. kerkkis

kerkkis Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on tuolla teemahommassa fonttina Segoe UI ja kävin tarkastamassa iskän koneelta kanssa ja silläki on Segoe UI, eikä sillä oo samannäkönen selaimen fontti, niinku tossa mun linkittämässä kuvassa ekassa postauksessa.

8. kerkkis

kerkkis Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Oliskohan joku korvannut mun Segoe UI fontin...ku mulla se näyttäis olevan tällainen ku linkitetyssä kuvassa on.

9. kerkkis

kerkkis Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Löysin ratkaisun ongelmaani surffattuani useita tunteja. Syynä oli ClearType. Jostain syystä se oli deaktivoitunut. Ei hajuakaan miksi se Easy Gif Animator teki niinkuin teki, mutta pääasia ettei mulla ole enää tätä ongelmaa.

Kiitos kaikille, jotka yrittivät auttaa! :)

Jaa tämä sivu