Windows veti tiltin, josta syystä ostin toisen kovon että saisin musiikit ja kaiken muun tarpeellisen talteen..

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi Iisalmi 25.07.2005.

1. Iisalmi

Iisalmi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ja asensin uudelle kovolle XP:n.. Ja sit ku kone käynnistyi, huomasin että olin jotenkin onnistunut hävittämään karvan alle 25tuhatta biisiä, jne.. Sekä tyttäreni kuvia(joita ei ole millään cd:llä)..

Ei mua mitenkään vituta.. Mut nyt taitaa olla aika lähteä hakemaan "muutama" siideri ja yrittää huomenna jaksaa olla töissä..

2.  
  3. pkaksp

pkaksp Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
  4. dfwta

dfwta Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jätitkö vanhalle kovolle XP:n kun asensit uutta ? Menikö XP aivan tilttiin nii ettet päässyt edes vikasietotilaan ? Tunnistaako uusi XP tuon vanhan kovon ja näyttää sen sisällön ?

5. Jannejt

Jannejt Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    118
    @Iisalmi: voisit vähän panostaa otsikkoon.. otsikon olisi hyvä olla [bold]lyhyt[/bold] ja ongelmaa kuvaava.. ongelman voit kirjoittaa viestiin sitten kunnolla..

toi ei nyt oo yhtä kamala kun viimekertanen mutta mielellään jotain "tiedostot hävisivät vanhalta kovolta, miten voisin yrittää palauttaa niitä" tai vastaavaa.. mutta ei pitkiä otsikoita.. mieluummin luen ongelman viestistä enkä puolet otsikosta ja puolet viestistä..

6. lettas

lettas Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    221
    Pisteet:
    93
    Siis ongelma on se että meni xp:n asennus tuon osion päälle josta nuo kuvat löytyvät? Vai ettei uusi xp tunnista osiota?

7. Iisalmi

Iisalmi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Rupesin tekemään koneelle korjaus asennusta(sitä missä ei oman datan pidä hävitä) ja siinä vaiheessa se rupes valittaa että ei voi asentaa jotain.. Jne..
    No mä sit suljin sen asennuksen kun se ei mennyt eteen eikä taakse.. Ja kun rupesin käynnistää konetta niin se ei enää edes avannut windowsia, no sit mä ajattelin et no on ne musiikit ja muut tallella..
    Otin vanhan kovon piuhat irti ja asensin uuteen kovoon XP:n, avasin koneen ja tein asetukset, suljin koneen ja löin vanhan kovon piuhat kiinni.. Käynnistin ja se rupes herjaa jotain et on viallisia tiedostoja.. Vai oliks ne jotain "orpotiedostoja", sit tuli niinkuin "matriksissa" ihme sydeemeitä ku se korjas niitä.. Sen loputtua kone kiinni ja uudelleen käyntiin.. Sit valitsin oman tietokoneen ja huomasin et hei, mulla on 120gigaa liikaa tilaa.. Ja sit tajusin.. EI HELV.. Kaikki kadonnut..
    Pahinta tässä ei vielä ole se että katosi ne musiikit ja kuvat, jne, mutta kun katosi kaikki materiaali erään yrityksen esittely videota varten kuvattu materiaali, ja deadline.. Se vain kuin lähestyy!! Tiedän että se jolle video pitää toimittaa, ei takuulla usko mitä tapahtui.. Voikun olisin kerennyt tehdä vara kopiot.. No nyt ainakin on koneella tyhjää tilaa.. Mut ei voi mitään..

Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa(onneks oli elämäni ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen kerta)

8. pkaksp

Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Kokeilitko jo tuota softaa mihin annoin linkin? Sillä voi palautella tiedostoja vielä vaikka kovo olisi formatoitu.

9. lettas

Kiitokset:
    221
    Pisteet:
    93
    Ei tosiaankaan pitäisi olla mitään ongelmaa palauttaa noita tiedostoja, kunhan et vaan kirjoita sille kovolle [bold]mitään[/bold]

10. Iisalmi

Iisalmi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Siinähän se ongelma vissiin myös piilee.. kun sinne on jo asennettu windows uudestaan(kuinkakohan monesti olen senkin jo tänään tehnyt).. Mut kait sitä vois kokeilla..?

Viimeksi muokattu: 25.07.2005
  11. pkaksp

Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Et häviä siinä yhtään mitään jos kokeilet. Kaikkea et saa varmaankaan palautettua, kun kerta kovolle on jo kirjoitettu, mutta osa voi olla vielä palautettavissa.

12. Iisalmi

Iisalmi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No nyt se ajaa sitä ohjelmaa läpi.. Saa nähdä kuinka käy..

13. lettas

Kiitokset:
    221
    Pisteet:
    93
    Ei tässä ole mitään päälle asennettu. Scandisk ei vaan oikein tykännyt toisen kovon sisällöstä, joten terminoi sisällön. Näin itse ainakin tarinan käsitin :).

Jaa tämä sivu